niedziela, 4 stycznia 2015

Wydawnictwo REA SJ Seria Kajtuś Książeczka pt.: ”Kolory" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce z serii Kajtuś wydawnictwa Rea SJ pt.: „ Kolory”.





Książeczka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia, tak więc moje ani jedno nie pasuję. Tak więc ocenie wam książeczkę bez ich udziału, tak na sucho J.

Książeczka wprowadza dziecko w świat kolorów. Znajdziemy w niej proste zadania z którymi 3 latek (oczywiście z pomocą rodzica) bez trudu sobie poradzi. Dzięki niej w prosty i przyjemny dla siebie sposób zapozna się z różnymi barwami, a także rozwinie zdolności manualne oraz logiczne myślenie.



Kolejnym atutem są naklejki które każdy maluch uwielbia.




Obrazki które dziecko ma pokolorować są dość spore, nie mają drobnych elementów. Dla trzy latka, który jeszcze nie do końca potrafi precyzyjnie operować kredką – idealne.



Książeczka jest prosta, ma naklejki i rozwija dziecko przez zabawę. Moim zadaniem jest warta zakupu i dlatego polecam.


Zalety:
·       Proste zadania.
·       Wprowadza dziecko w świat kolorów.
·       Duże rysunki do pokolorowania.
·       Naklejki.
·       Rozwija zdolności manualne oraz logiczne myślenie.

Wady:
Brak

Moja opinia – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę REA-SJ oraz na FB

Książeczkę z serii Kajtuś pt.: „ Kolory” znajdziecie TU


21 komentarzy:

  1. swietna sprawa z ta kolorowanka ii naklejkami przyciaga uwage :) napewno poznawanie kolorow jest o wiele łatwiejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelka miała problem z kolorami, dopiero nam podobne książeczki pomogły, choć przyznaję, że w pewnym momencie byłam pewna, że ich nie rozróżnia wcale.

      Usuń
  2. Zastanawiam się, dlaczego powyżej 3 roku życia. Przecież moja Tosia będzie niebawem mieć roczek, a ja biorąc każdy klocek w rączkę mówię Jej kolor, tak się bawimy już od dawna. Co prawda są zadania do wykonania, i masz Aniu rację 3 latek sobie poradzi młodsze dziecko niekoniecznie :) ale są kolorowe naklejki które pokazując też możemy uczyć ich barw :)
    Warto kupić takiego Kajtusia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że mój 2 latek by sobie jeszcze nie poradził z tymi zadaniami (tak mi się wydaje) do marze a nie koloruje. A z klockiem i kolorami też się bawimy :-)

      Usuń
  3. duze
    obrazki w sam raz dla malego dziecka ktore rozpoczyna malowanie i
    poznaje swiat barw .naklejki fajna sprawa u nas nim sa naklejone syn je
    odkleja warto miec taka malowanke w domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój trzylatek z chęcią by się nią zajął:) Nie wiem dlaczego książki są dostosowane do wieku, wg mnie to indywidualna sprawa malucha,kiedy jest gotowe na różne zadania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ale mój 2 latek nie poradził by sobie, nie umie jeszcze kolorować, bardziej marze :-)

      Usuń
  5. Jak kolorowanka z naklejkami to każde dziecko już "kupione".Są kryteria gdzie producenci muszą napisać dla jakiego wieku dziecka dana rzecz,zabawka jest przeznaczona,I tak na końcu rodzice decydują co dzieciom kupią.Wracając do książeczki z pewnością jest warta uwagi.Każda forma edukacji poprzez zabawę zawsze mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta książeczka.Bawi i uczy.Widać,że jest interesująca i każde dziecko ją pokocha.Wszystko dopasowane do wieku dziecka chociaż każde inaczej się rozwija to i tak myślę,że 2 latek nie poradziłby sobie z takim kolorowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawdę super, na pewno my też wypróbujemy, mój starszy synek uwielbiał kolorowanki, teraz czekam aż mała trochę podrośnie to też będziemy kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z córką podobne używałam i genialne są, maluch nawet nie wiadomo kiedy zdobywa wiedzę, a przy ty ma masę frajdy

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre do nauki mojej 4 latki musze pomyśleć o zakupieniu Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dla 4 latki myślę, że to może być fajna zabawa :-)

      Usuń
  10. Naklejki to duży plus każdej książki,kolorowanki to kolejny plus,przy zadaniach siedzimy wspólnie z dziećmi i jeszcze do tego ciekawy temat o kolorach,chyba się skusimy,często widuje ta serię książek osobiście jej nie znamy a zapowiada sie bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam 2 książeczki z serii i obie mi przypadły do gustu

      Usuń
  11. Ta kolorowana jest świetna a do tego ma coś co przyciąga uwagę i zachęca do działania - NAKLEJKI :) . Tak jak już wspomniałam wcześniej wszystko co wiąże się z Kajtusiem jest godne uwagi rodzica

    OdpowiedzUsuń