sobota, 10 stycznia 2015

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: „Zima z Mikołajem” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Zima z Mikołajem” wydawnictwa AWM.


W książeczce znajdziemy dużo różności. Jest sudoku, znajdowanie podobieństw i różnic, rysowanie według wzoru, przygotowanie ozdób z papieru, tworzenie świątecznej pocztówki oraz wiele ozdób świątecznych do wycinania i naklejania. Jak więc sami czytacie (i widzicie na zdjęciach niżej) jest tego sporo co daje dziecku długie godziny kreatywnej zabawy.





Strony są solidne, a więc to co zostaje stworzone nie ulega szybkiemu.

Dla mnie to typ książeczki która uczy przez zabawę. Osobiście bardzo lubię takie książeczki, dziecko ma frajdę i przy okazji, niepostrzeżenie się uczy. Z swojej strony z przyjemnością polecam.


Zalety:
·       Dużo różnorodnych zadań.
·       Rozwija wiele dziedzin.
·       Bawi i uczy.
·       Solidne strony, a więc powstają solidne prace.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę AWM oraz na FB.


Książeczkę pt.: „Zima z Mikołajem” znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. solidne
    kartki to solidne prace ksiazecźka zapewne dla starszego dziecka niz
    malucha ale maluchy tez moga sie uczyc poznawac z niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bo dużo ciekawości i naprawde kokorowa i do myślenia . Jeszcze takiej nie spotkalam a szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko zawarte to co dziecko najbardziej lubi :) Wiem jak moja bratanica-Wiktoria ma takie różne książeczki to od razu się za nie zabiera :) To z pewnością jest godne uwagi dla starszego dzieciaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna książeczka :) Dziecko ćwiczy swoje umiejętności myślenia i tworzenia.Lubię takie formy nauki poprzez zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ksiazeczka, doskonała nawet by przypomniec sobie z dziecmi swieta

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie książeczki :)
    fajnie jak dzieciaszki spędzają czas z nami a nie przed komputerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ten fart że moje dziecko nie lubi komputera, zero zainteresowania

      Usuń
  7. powiem tak:
    lubimy z moją córcią Julcią książeczki <3
    lubimy wspólne zagadki i gry :)
    lubimy bardzo wydawnictwo AWM <3
    mamy w domu dość sporo ich książeczek i jesteśmy z nich również bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo mi się podoba, szczególnie te kreatywne rzeczy i pomysły, lubimy takie książeczki, dzieci się nie nudzą, mają ekstra zabawę :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w tym roku zima taka, że dzieciom zajęcia trzeba szukać :-(

      Usuń
  9. Bardzo kreatywna zabawa dla dziecka i co najważniejsze uczy z pewnością nie jest to zmarnowany czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikołaj,słodki bałwanek,maska tygryska i to mi się podoba w tej książeczce.Ciekawe zadania.Ocena 10 /10 w pełni zasłuż.ona.Przed świętami z miłą chęcią kupiłabym dziecku bo warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jeszcze nie skończyła jej więc i po świętach można dziecko zająć :-)

      Usuń
  11. Widziałam tą książeczkę jest super! może na przyszłe święta się skuszę.

    OdpowiedzUsuń