sobota, 3 stycznia 2015

TuTu czapki Zimowa czapeczka dla chłopca - OPINIA

Zapraszam na opinię o czapce chłopięcej jaką otrzymałam od firmy TuTu.



Zacznę od tego, że czapka jest bardzo ciepła. Świetnie zdaje egzamin nawet przy ogromnych mrozach.


Czapka jest bardzo miękka i miła w dotyku. Dzięki temu nie ma najmniejszych problemów aby syn ją założył, a na pewno wiecie co myślą o czapkach dzieci w tym wieku J.



Prałam ją wielokrotnie w pralce i nic się z nią nie stało. Nadal jest miękka, delikatna i bardzo ciepła.

Czapka ma bardzo ciekawe wiązanie. Po prostu ściąga się sznureczek, a całość trwa krótką chwilę. Przy małych dzieciach to duży plus, nie zdążą się zezłościć czy spocić.

Ładnie prezentuje się na dziecku. Nic nie odstaje, a więc  nie ma obawy, że gdzieś zimno się „wciśnie”. Czapeczka zakrywa uszka, główkę oraz karczek, czyli stwarza doskonałą ochronę przed mrozem.





Jestem z niej bardzo zadowolona. Ma dużo zalet, a ani jednej wady. Z ochotą polecam.

Zalety:
·       Bardzo ciepła.
·       Można prać w pralce.
·       Solidna.
·       Łatwe i szybkie „wiązanie”
·       Ładnie prezentuje się na dziecku.
·       Dokładnie zakrywa uszka.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TUTU czapki oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na synku:) Cieplutka i bezpieczna:) A te odblaski widoczne z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No odblaski są super, jednak wolę by dzieci miały na ubraniu, szczególnie wieczorem.

      Usuń
  2. super
    takie sciagane zawiazywanie bo znam wiele smykow ktore myk i czapy
    niema na glowie a ta jest ladna i fajnie wyglada. super ze zakrywa uszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem, dlatego podkreśliłam to zapięcie :-)

      Usuń
  3. Rewelacyjna czapka a co z tym wiązaniem to jeszcze takiego nie widziałam.Ja mam problem z czapkami u synka bo jak zakładam to od razu się denerwuje i chce ją ściągać.Widać,że ciepła i spełnia w pełni swoją funkcję ochrony przed zimnem :) Przy tej naszej zimie to już niewiadomo jak się ubierać czy jesiennie czy zimowo.Płata nam nieźle figla zima w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zima w tym roku do niczego, mam tylko nadzieję, że lato nie będzie podobne, czyli zamiast ciepła to plucha.

      Usuń
  4. Za rok muszę taką kupić jest świetna i to zapiecie moj sie wkurza jak mu wiąże i ucieka . Odblaski fajne i dzieki czapce mamusia mandatu nie zaplaci choć ma wiszące i to futerko super sprawa już sobie wyobrażam jaka jest milutka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo milutka, a w tym roku zima ma dopiero się zacząć, tak mroźna i śnieżna, tak przynajmniej słyszałam

      Usuń
  5. śliczna jest synek w niej cudownie wyglada nawet na wiatr sie przyda by nie przewiało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką czapę sam bym chciał mieć :) Wygodna,milusia i cieplusia i najważniejsze,że mały dżentelmen z niej zadowolony.Ja tak jak i żona wspomniała mam problem z ubieraniem czapki małemu a wiązać mu sznureczki to już katastrofa.Pewnie i przyjdzie do nas ta groźna zima ale musimy jeszcze trochę na nią poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że nie przywitają nas śnieżyce w wielkanoc.

      Usuń
  7. Super, tak to ważne, u nas zanim zawiążemy czapkę to wszyscy mamy dość wyjścia, musi być ciepła a zarazem mięciutka i wygodna, a ta wygląda super :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z tymi czapkami u najmłodszych to nie lada wyzwanie by ubrać i by na głowie została :-)

      Usuń
  8. czapka pilotka :) Rewelacja ..
    ojj ja coś czuję, ze teraz z różu Tosieńkowego będę kupować błękity i taka czapa będzie nam bardzo potrzebna :D

    OdpowiedzUsuń