sobota, 24 stycznia 2015

Skworcu kawa Rumowa 100g (Rozpuszczalna) - OPINIA

Zapraszam na opinię o kawie Rumowej 100 g (Rozpuszczalnej) jaką otrzymałam od firmy Skworcu.




Zacznę od opakowania które jest proste i praktyczne. Kawa mieści się w woreczku strunowym, zapewnia jej to świeżość. Dodatkowo mamy woreczek  zamknięty grubym zgrzewem w którym bez problemu możemy przechowywać kawę. Taka forma opakowania zajmuje mało miejsca i jest dość tania, tak więc nie ponosimy dodatkowych kosztów za kolorowe słoiczki które i tak lądują w koszu J.




Po otwarciu opakowania poczułam bardzo ładny, średnio intensywny zapachu rumy. Zdecydowanie zachęca do spróbowania kawy.

Kawa jest pyszna, ma ciekawy, delikatny smak. Doskonale budzi, czyli spełnia swoje zadanie, no cóż kawa ma nas zdecydowanie stawiać na nogi. Ta robi to zarówno po przez smak jak i zapach.

Kolejną zaletą jest wydajność. Kawa wychodzi idealna z dwóch płaściutkich łyżeczek, tak więc opakowanie 100g starczy na spory czas.

Dla mnie kawa idealna, delikatny smak, ładny aromat i świetnie budzi, tak więc z ochotą polecam.

Zalety:
·       Śliczny aromat.
·       Łagodny smak.
·       Pyszna.
·       Wydajna.
·       Praktyczne opakowanie za które nie ponosimy dodatkowych kosztów.
·       Nie wietrzeje.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę SKWORCU oraz na FB.


Kawę Rumową rozpuszczalną znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. wazne
    ze niewietrzeje i zapach zostanie nieznam kaw smakowych niemialam dotej
    pory ich pic ale czytam ze jest dobra i warto po nia siegnac

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam pić kawe opinia i niej jest bardzo kuszaca ma dobry smak to podstawa i nie wietrzeje nie traci tego aromatu wiec jest smaczna przez caly czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko piję kawę a ta wygląda bardzo zachęcająco :) Opakowanie wygląda skromnie ale najważniejsze co w środku :) Dobrze,że jest wydajna bo tak jak np kupuję Primę 0,5 kg za około 14 zł to tu wychodzi 40 zł za tyle samo.Ja bym raczej się na nią skusiła i piła przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prima jest rozpuszczalna? Bo nie kojarzę takiej, znam tylko "fusiastą"

      Usuń
  4. o takiej jeszcze nie piłam, opinia brzmi fajnie, piłam waniliową, korzenną, czekoladową a rumowej jeszcze nie, fajnie że jest wydajna, to plus, bo ja np. pije dużo kawy, pewnie bardzo smaczna :) Martyna k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rumową też pierwszy raz ale na pewno nie ostatni, posmakowała bardzo.

      Usuń
  5. Jak niewiele do szczęścia potrzeba;) Dobra kawa i już dzień lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna opinia, lubię kawe ale musze tę sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kawę bez żadnych dodatków ale cóż póki człowiek nie spróbuje to się nie przekona jak ta kawa smakuje.Zazwyczaj piję zwykłą nie rozpuszczalną ale ten smak rumu bardzo jest zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, tym bardziej, że po kieszeni nie daje :-)

      Usuń
  8. Takiej kawy jeszcze nie piłam, chętnie bym spróbowała ale nie wiem czy z mlekiem ona by się nadawała do picia? Bo ja kawy bez mleka ani łyka nie wezmę, po prostu musi być mleko. Jak możesz sprawdź czy z mlekiem dobrze, tzn tak samo smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pijam z śmietanką do kawy i pyszna, za kawą z mlekiem nie przepadam :-)

      Usuń
  9. kawa z prądem :) brzmi ciekawie hihi .. lubię rum i jego zapach, więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam smakowe kawy, ale z rumową się jeszcze nie spotkałam, z przyjemnością spróbuję. W takim woreczku z pewnością zajmuje mało miejsca, jednak ja wolę przechowywać w puszkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba jeszcze nigdy nie miałam okazji pić tej kawy więc muszę powiedzieć, że jak najbardziej będę musiała ją spróbować. Osobiście zamawiam kawę czy herbatę prosto z https://www.coffeea7.pl/ i jestem przekonana, że jest to doskonały wybór.

    OdpowiedzUsuń