czwartek, 29 stycznia 2015

Skworcu Herbata Gruszki z Miodem - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie Gruszki z Miodem jaką otrzymałam od firmy Skworcu.




Gdy tylko otworzyłam opakowanie poczułam  intensywny aromat zachęcający do spróbowania. Zapach doskonale wyczuwany jest zarówno podczas zaparzania jak i picia herbaty.

Smak ma dość ciekawy. Połączenie gruszki z miodem i migdałami – dla mnie te trzy rzeczy można wyczuć w każdym łyku. Jest słodka (cukier zbędny), aromatyczna, rozgrzewająca – doskonała na długie zimowe wieczory. Dla mnie jej smak jest dobry, córka z mężem (który nie przepada za owocowymi herbatami) są nią zachwyceni.

Herbata zamknięta jest w woreczku (zamkniętym  grubym zgrzewem) oraz dodatkowo zapakowana do woreczka strunowego w którym można ją bezpiecznie przechowywać (nie straci aromatu, nie rozsypie). Takie rozwiązanie sprawia, że nie płacimy dodatkowo za opakowanie które i tak później ląduje w koszu.



Zaparza się ją łatwo, a herbatka w 99 % opada na dno (co dla mnie dość duża zaleta, nie muszę bawić się w przelewanie przez sitko to co zostaje wystarczy łyżeczką zebrać). Do pół litrowego kubka wsypuję 1 łyżeczkę aby uzyskać idealny, intensywny smak tak więc śmiało mogę stwierdzić, że jest wydajna.



Herbata Gruszki z Miodem jest smaczna i cudownie pachnie, a ja ją Wam polecam J.



Zalety:
·       Ciekawe połączenie smaków.
·       Smaczna.
·       Słodka (nie trzeba cukru).
·       Cudowny zapach.
·       Podczas zaparzania cała herbata opada na dno.
·       Wydajna.
·       Praktyczne opakowanie.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Skworcu oraz na FB.


Herbatę Gruszki z Miodem znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. o
    herbatkach to ja lubie czytac bo je uwielbiam fajnie ze jest wydajna
    nieslodze wiec bedzie dla mnie idealna .niektore herbaty nieopadaja na
    dno co mnie denerwuje a ta widze ze jest super chetnie siegne po nia

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie herbaty owocowe az nabrałam checi na wypicie takiej :) i fajnie ze opada na dno ni cierpie kiedy trzeba bawic sie z sitkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zabawa z sitkiem nie należy do przyjemnych, tym bardziej jak wracamy z nie za ciepłego dworku i marzymy o gorącej herbacie na już.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zapachowe i smaczne herbaty! A te połączenie musi być rewelacyjne;) Połączenie miodu, gruszki i migdałów- mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu nie ma fusów, parę które są tak duże, że łyżeczką wystarczy zebrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje dzieci probowaly juz samej gruszki ale takiej jeszcze nie ;) lecz z checia sama wypije kubek goracej herbaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Gruszki uwielbiam jeść,pić sok gruszkowy ale herbatki i to jeszcze z miodem i migdałami nie miałam okazji spróbować.Chociaż wolę ekspresowe to ta jednak kusi mnie :) Nie trzeba słodzić przez co herbatka jest zdrowsza.Chętnie się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za kompozycja gruszki z migdałem bo z miodem jestem w stanie sobie wyobrazić.Ja jestem wygodny i nie lubię się bawić w takie zaparzanie herbatek liściowych.No nic to żona będzie parzyła nam wtedy obojgu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wygodny zdecydowanie, a może tak dla żonki do łóżeczka pyszna herbatka idealnie zaparzona :-)

      Usuń
  8. Ja ostatnio tylko pije takie prawdziwe herbaty i jestem bardzo zadowolona nawet niema porownania ze zwyklymi eksperowymi niemaja tego aromatu smaku zapachu moja ulubiona to elgrey z rozy a ten smaczek tez brzmi kuszaco probuje roznych zielona migdalowa i sa pyszne :)

    OdpowiedzUsuń