czwartek, 29 stycznia 2015

Oleofarm Sok z brzozy z dodatkiem soku z jabłek - OPINIA

Zapraszam na opinię o soku z brzozy z dodatkiem soku z jabłek jaki otrzymałam od firmy Oleofarm.






Sok ma bardzo dobry smak. Jest orzeźwiający, lekko jabłkowy, naturalnie słodki. Dobrze gasi pragnienie.

Jest pasteryzowany, nie zawiera cukru co sprawia, że jest zdrowy. Doskonale nadaje się do podawania zarówno dorosłym jak i dzieciom.

Sok z brzozy ma wiele właściwości zdrowotnych. Między innymi wpływa na procesy wchłaniania składników pokarmowych z jelit do krwi. Działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze i przeciwwirusowe. Pobudza wydzielanie soku żołądkowego, żółci i soku jelitowego. Jak sami widzicie jest to samo zdrowie po które warto sięgać.

Sok zamknięty jest w szklanej butelce z szeroką szyjką.

Według mnie sok jest jak naj bardziej wart polecania. Smaczny oraz zdrowy – połączenie idealne.

Zalety:
·       Smaczny.
·       Nie zawiera cukru.
·       Zdrowy.
·       Gasi pragnienie.
·       Dla dzieci i dorosłych.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Oleofarm.


Sok z brzozy z dodatkiem soku z jabłek znajdziecie TU.

36 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji spróbować takiej wersji soku,ale muszę poszukać i spróbować. Słyszałam wiele dobrych słów o brzozie,więc nic tylko poczuć jej właściwości na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznaje
    ci racje jest smaczny i zdrowy synek go polubil i niegrymasil pil ze
    smakiem jest naturalny a to zaleta polecam go bo naprawde warto

    OdpowiedzUsuń
  3. Na samym dole opinii link do soczku, tam można go nabyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. sok z bzu ... pędów sosny to tak ale z brzozy - jeszcze się nie spotkałam :D . Dziękujemy za link :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o prosze jaki sok, a taki niepozorny ;) z checia z rodzinka i my skosztujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz na zdjęciach pusta butelka, jak się dorwali nie byłam wstanie pełnej zrobić :-)

      Usuń
  6. firma Oleofram jest bardzo dobra. słynie np z oleju lnianego, ale jakoś do soku z brzozy nie moge się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś? Jak nie są malutkie buteleczki, spróbuj, jak sok jabłkowy ma smak.

      Usuń
  7. O to sok idealny na nasze obecne dolegliwosci. Mam nadzieje ze bedzie smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,warto nabyć taki soczek,mamy swoje bolączki i warto teraz w siebie zainwestować by na starość tryskać zdrowiem.Nasi seniorzy bardzo polecają taki soczek,dobrze,że ktoś o tym pomyślał by ruszyć z produkcją..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie piłam soku z brzozy.Dobrze,że są te jabłka to pewnie zmienia zdecydowanie smak na lepszy :) Moi rodzice bardziej piją takie soczki ja do tej pory pozostawałam bierna w tym temacie więc chyba czas się skusić na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z firmą miałam juz do czynienia i chyba pora na zakup nowego ich produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ewelinką są one w sklepach, czy tylko w sprzedaży wysyłkowej?

      Usuń
    2. wysyłkowo tylko z tego co mi wiadomo

      Usuń
    3. Małgorzata PA a co próbowałaś zOlefarm?

      Usuń
  11. hmmm...sok z brzozy...nigdy nie piłam ale zamierzam spróbować. Wygląda na pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Samo zdrowie :)
    ostatnio moja Tosia często zwraca uwagę na to co my pijemy :) fajnie,że są takie napoje- soki,które i można podawać naszym maluszkom :)
    A po zawartości buteleczki widać, że i Wam bardzo smakowało :))

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym spróbowała takiego soku, bo nigdy nie miałam okazji pić takiego smaku, a skoro polecać chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://ale-raj.pl/cukier-brzozowy-ksylitol.html?gclid=COLc-b_3u8MCFRQatAodVioAag

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie piłem ale ogólnie nie lubię takich soków.Może dlatego,że raz się zraziłem podobym sokiem,który był niesmaczny.Może jednak czas się przełamać i wypróbować tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam przełamanie się, no chyba, że nie lubisz soku jabłkowego, bo jak nie lubisz ten też nie posmakuje.

      Usuń
  16. Świetna recenzja niemialam okazji sporobwac go jeszcze ale wyglada zachecajaco smaczny i tez dobrze na zdrowie wplywa to mi sie bardzo podoba i najwazniejsze ze smaczny :)

    OdpowiedzUsuń