piątek, 23 stycznia 2015

Oleofarm Bułka tarta ze złocistym lnem mielonym - OPINIA

Zapraszam na opinię o bułce tartej ze złocistym lnem mielonym jaką otrzymałam od firmy Oleofarm.

 




Muszę przyznać, że bułki byłam strasznie ciekawa, nigdy nie miałam z taką do czynienia i muszę przyznać, że jest rewelacyjna. Użyłam jej jako panierki do mięsa. Zwykłe, znudzone kotlety nabrały zupełnie innego smaku i aromatu, mimo, że nie dodałam żadnej przyprawy (a tak dodaję bo inaczej kotlety są takie nijakie, wręcz mdłe).

Bardzo duża dla mnie zaletą jest to, że panierka nie odpada jak często ma miejsce przy użyciu zwykłej bułki (a przynajmniej ja zazwyczaj miałam pół kuchni w bułce).

Panierka wyszła mi chrupiąca o złotym kolorze (niestety nie pokaże Wam na zdjęciach bo wyszły fatalne i wstyd L ).

Zauważyłam jeszcze jedną dość ciekawą moim zdaniem rzecz, do opanierowania takiej samej ilości mięsa jak zwykle zużyłam zdecydowanie mniej bułki. Wsypałam tyle co zwykle na talerz i został, a zazwyczaj dosypuję. Nie mam pojęcia jak to się stało, kotlety robiłam jak zawsze J.


Moja ciekawość została zaspokojona, bułka tarta ze złocisty lnem jest we dług mnie genialna i z ochotą polecam.


Zalety:
·       Nadaje zwykłym kotletom zupełnie inny smak i aromat.
·       Nie odpada z mięsa.
·       Wydajna.
·       Smaczna.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę OLEOFARM.


Bułkę tartą ze złocistym lnem mielonym znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. fajna sprawa taka panierka wydajna z lnem takiej nieznalam warta widze uwagi kotlety napewno inaczej smakuja jak w zwyklej bulce

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze a taka niepozorna a jednak swietna jest ;) z checia bym wyprobowal, bo mam niejadka w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dzieciaki z ochotą jadły, a Amela dość rzadko jada mięso

      Usuń
  3. Również nie spotkałam się z czymś takim.Można zupełnie zmienić smak mięsa bez zbędnych kombinacji.Lubię takie rzeczy eksperymentować w kuchni choć nie zawsze wszystko wychodzi ale cóż zobaczymy jak będzie z tym produktem.I tu właściwie zaskoczenie jest mega ogromne bo nazwa firmy zawsze mi mówiła dużo o jakiś lekarstwach a o bułce tartej bym nie pomyślała,że mają w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ja poszperałam przy przedłużaniu współpracy i kilka perełek Wam pokaże :-)

      Usuń
  4. Ciekawe połączenie nigdy sie nie spotkałam z takim i naprawde ininteresujące .

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, pierwszy raz taką widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to jestem totalnie zaskoczony.Ciekawe jak to smakuje.Zapewne jednym przypadnie do gustu a innym przeciwnie ale żeby się przekonać trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie każdy ma inne gusta kulinarne i trzeba spróbować by wiedzieć czy posmakuje, dla mnie pych

      Usuń
  7. O niee ja po takiej głodówce czytająca o takich smakołykach już oczami wyobraźni jem z Tobą te kotlety;) Kurcze ale mi ochoty narobiłaś na taką panierkę, bo jeszcze o takiej nie słyszałam i chętnie spróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotletów nie ma ale w niedzielę powtórka tak więc zapraszam :-)

      Usuń
  8. super :) lnem brzmi ciekawie i jest on stosowany jako środek odchudzający, więc przyjemne z pożytecznym. a że nie odpada,to wielka zaleta, często mi panierka odpada, mimo,że jaja są świeże i nie mieszkam np. z wodą (choć tak mnie kiedyś na praktykach uczono) Warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mieszaniu z wodą nie wiedziałam, nigdy nie mieszam :-)

      Usuń
  9. Świetny produkt zazwyczaj bulka odpada z kotleta i nie jest chrupiaca wiec nie przynosi to takiego rezulatatu jakiego by sie chcialo a bez przypraw zgodze sie ze napewno mdle wyjdzie a tu zaskoczenie ze jest jednak na to sposob :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej nie słyszałam o takiej, ale musi być pyszna, ja lubię len, i do tego jak jest mięso chrupiące to już super, aż zgłodniałam :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja, żeby urozmaicić niedzielny obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko niedzielny, do wielu potraw się nadaje podałam kotlety jako przykład :-)

      Usuń