piątek, 16 stycznia 2015

Nikwax Środek do regeneracji skóry - OPINIA

Zapraszam na opinię o środku do regeneracji skóry jaki otrzymałam od Nikwax.


Środek przeznaczony jest do:
·       Do odzieży i ubrań skórzanych z „oddychającymi” membranami
·       Do sprzętu i akcesoriów ze skóry.


U mnie testy odbyły na starym fotelu dziadków.

Fotel pamiętam z dzieciństwa, wtedy był zupełnie inny. Skóra jaką jest pokryty była miękka i delikatna, wyraziście czarna, aż chciało się na nim usiąść tym bardziej, że rozmiary ma spore więc można było się w nim „zanurzyć”, ukryć przed światem. Teraz lata świetności ma dawno za sobą, kolor zblakł, skóra stała się twarda, zimna, nieprzyjemna. Ponieważ dziadki fotel kochają, a ja jak nie znam nie ufam, do testów podeszłam dość ostrożnie. Najpierw na tyle, w niewidocznym miejscu, a gdy się okazało, że żadnych niepożądanych efektów nie ma- na całości.

Czy środek pomógł? Przede wszystkim powróciła dawna miękkość skóry, stała się znów miła w dotyku. Kolejną zmianą jest kolor, jakby się delikatnie zmienił, ożywił, co prawda nie jest to dawna, głęboka czerń, ale jest do niej dużo bliżej niż było J. Zauważyłam jeszcze jedną zmianę, gdy syn rozlał pity soczek spływał on po skórze, wystarczyło wytrzeć i od razu można było siadać.

Środek jest wygodny w użyciu. Butelka z atomizerem sprawia, że nakłada się go szybko. Ma postać białej pianki o znośnym zapachu który dość szybko znika.




Według mnie środek spełnił się w 100% i z ochotą polecam.


Zalety:
·       Łatwy w użyciu.
·       Przywraca miękkość i delikatność w dotyku skórzanego fotela.
·       Sprawia, że woda spływa bo skórzanym obiciu.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Nikwax oraz na FB.


Środek do regeneracji skóry znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. slychalam
    wiele dobrego o tym srodku jednak niemialam okazij sprawdzic go niemam
    skorzanych foteli raczej mi sie on nieprzyda ale warto wiedziec co dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie tylko do foteli, do wszystkiego co skórzane :-)

      Usuń
  2. moze z czasem na fotelu skoranym wyprobuje, poki co takiego nie mam, ale na butach sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia po i przed mi wsiąkło bo bym pokazała Wam różnice, przeszukałam wszystkie pliki i nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny środek ja w sumie nic skorzanego niemam ale dobrze wiedziec jakbym cos takiego zakupila napewno mi sie przyda taka wiedza na przyszłośc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat my w mieszkaniu mamy skórę ekologiczną, ale nawet i o taką trzeba dbać, bo jak będzie "za twarda" będzie pękać. Powiem szczerze, z wielką przyjemnością bym spróbowała, bo mój mężuś załatwił od pana środek, ale jest niewygodny, bo trzeba go nalewać na ściereczkę, a pojemnik jest bardzo niewygodny i czesto ocieka on ów pojemnik ;/ dlatego taka postać, jaką proponujesz mnie sie bardzo podoba :)
    No i oczywiście mężuś użyłby do kurtki, bo niestety kurtki skórzane do tanich nie należą więc warto o nie dbać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, wszystko co z skóry to cena dość wysoka tak więc trzeba dbać i to bardzo :-)

      Usuń
  6. Super,że zdziałał wiele dobrego z fotelem:) Nie znam takich "cudaków",ale super,że się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja juz nie pisalam ze nikwax to niezastąpione środki do impregnacji i czyszczenia przeróżnych tkanin i tworzyw? Twoja opinia tylko poświadczyć może, że środki te sa naprawdę dobre, skuteczne i ratują niejedną rzecz przed wyrzuceniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Już czytałam o tej marce i rzeczywiście potwierdza się to,że mają świetne i sprawdzone środki.Tak patrząc to nic zbytnio skórzanego nie mam w domu aby ten preparat użyć ale kto wie zawsze warto wiedzieć po co sięgnąć w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że środek ma dużo zastosowań i jest skuteczny.O skórzane przedmioty trzeba dbać bo ta oczywiście prawdziwa jest droga a w końcu chcemy żeby coś nam posłużyło przez wiele lat.Narazie nie mam nic tak wymagającego użycia tego środka ale wiem co w przyszłości kupić i co polecać znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam środki czystości z dozownikiem, więc ten odrazu przykuł moją uwagę

    OdpowiedzUsuń