środa, 7 stycznia 2015

Littleindia Herbata Do Ghazal Tea with Cardamom - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie Do Ghazal Tea with Cardamom jaką otrzymałam od firmy Littleindia.


Jak już nie raz wspominałam nie lubię czarnej herbaty, ale tej spróbowałam. Skusił mnie cudowny zapach który uniósł się po zdjęciu foli. Zapach orzeźwiający, przyjemny, coś jakby pomieszanie ziół z cytryną. Możliwe, że tak pachnie kardamon który jest do niej dodany, ale nie znam jego zapachu, pierwszy raz mam z nim styczność. Wracając do herbaty bardzo mi posmakowała, nie ma w sobie goryczy, cierpkości z którymi mi się czarna herbata kojarzy.

W praktycznym opakowaniu znajdziemy 100 sztuk herbaty poukładanych w czterech „szufladkach”.



Herbata ma formę saszetek, które są wygodne w użyciu i dość trwałe, nie rozrywają się. Na końcu sznureczka znajdziemy dość sporą karteczkę która zdecydowanie zabezpiecza jego wpadnięcie do wrzątku.



Herbata bardzo mi posmakowała i z ochotą po nią sięgam, dodatkowym atutem jest śliczny aromat który unosi się zarówno z torebki jak i szklanki z herbatą.

Zalety:
·       Ciekawy, pyszny smak.
·       Zapach ziołowo cytrynowy.
·       Forma wygodnych w użyciu saszetek.
·       Praktyczne opakowanie.
·       100 sztuk w opakowaniu.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10 \10

Serdecznie zapraszam na stronę Littleindia oraz na FB.


Herbatę Do Ghazal Tea with Cardamom znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Lubię czarną herbatę ale jeszcze z dodatkiem kardamonu nie miałam okazji spróbować.Ekspresowe herbaty mają swoje zalety :) Ten smak zdecydowanie mnie ciekawi ale zbytnio nie mogę go sobie wyobrazić.Cóż pora na jego spróbowanie a chętnych w domu nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma bardzo ciekawy smak i ciężko go w słowach przedstawić, mam nadzieję, że jednak trochę mi się udało

      Usuń
  2. opakowanie
    duze oplacalne tylko cena trochu wysoka jak dla mnie .lubie jak
    herbatka ladnie pachnie tej nieznam i chetnie bym poznala jej smak bo z
    kardamonem niepilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem czy 20 zł za 100 sztuk to dużo, moim zdaniem nie

      Usuń
  3. z checia bym wyprobowała bo jestem ciekawa :P
    opakowanie starczy na długo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie miałam styczności z kardamonem,ale z chęcią go poszukam i spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich kombinacji dla mnie herbata czarna to herbata.Nie ukrywam jednak,że jakby mi zasmakowała to i pewnie stałaby u mnie w szafce kuchennej.Też nie umiem się wypowiedzieć co to za smak kardamonu ale pewnie jednym to smakuje a drugim przeciwnie.Cóż trzeba samemu wypić aby się dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ze wszystkim, znajdzie zwolenników i przeciwników :-)

      Usuń
  6. Znów ciekawa herbatka :) Ale Ty Aniu się jej po-delektujesz :)
    mnie interesuje ten zapach ziołowo -cytrynowy, po powiem szczerze,że herbatę z cytryną to lubię (jeszcze miodzik to pychotka) ale cytrynową nie za bardzo :)
    hmm ciekawa jestem smaku, jak to napisał Jacek -samemu trzeba skosztować by się przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze co najmniej 2 wam pokarzę właśnie kolejną tej firmy sprawdzamy :-)

      Usuń
  7. jestem wielbicielką herbat i kardamonu :) z miłą chęcią poszukam i spróbuję tej herbatki, przyznam, ze nie znałam wcześniej tej firmy :)
    pozazdrościć tylko tak wyśmienitych testów :D

    OdpowiedzUsuń