czwartek, 15 stycznia 2015

Littleindia Herbata Do Ghazal czarna herbata ekspresowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o Do Ghazal czarnej herbacie ekspresowej jaką otrzymałam od firmy Littleindia.


Jak już wspominałam nie jestem zwolenniczką czarnej herbaty, tak więc nie byłabym obiektywna. Testowaniem zajął się mąż, który herbatę pija w dużych ilościach J.

Mąż stwierdził, że herbata jest dobra jakościowo. Wychodzi dość mocna i ma wyrazisty smak, co dla niego oznacza herbatę a nie zabarwioną wodę (jak niektóre nazywa).

Herbata mieści się w ładnym i praktycznym opakowaniu. W środku znajdziemy cztery „szufladki” w których łącznie mieści się 100 sztuk herbaty.


Jest w formie saszetek wygodnych w użyciu. Na końcu sznurka znajdziemy dość dużą „karteczkę”, dzięki której woreczek nie wpada do szklanki.


Mąż twierdzi, że mocna, o intensywnym smaku czyli smaczna. Tak więc poleca J.



Zalety:
·       Mocna, intensywna.
·       Smaczna.
·       Forma saszetek wygodnych w użyciu.
·       Ładne i praktyczne opakowanie z przegródkami.

Wady:
Brak

Moja opinia – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę LITTLEINDIA oraz na FB.


Do Ghazal czarną herbatę ekspresową znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Super,że mężowi smakuje:) lubię mocne herbaty, stawiają na nogi tak samo jak kawusia ;) praktyczne, rodzinne opakowanie. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My z mężem lubimy właśnie czarną herbatę i chociaż,że mamy już swój typ zawsze warto czegoś nowego spróbować.Cena też przystępna :) Chociaż Ty nam Aniu tyle różności i ciekawych produktów przedstawiasz,że człowiek chciałby wypróbować wszystko na raz ale tak się niestety nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jaki ma smak :) Chociaż piję herbatę to i tak wolę kawę :) Skoro mocna to też i wydajna bo pewnie z jednej saszetki dałoby radę zrobić 2 herbatki :) Zawsze można się skusić na poznanie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam i da się na spokojnie (to wyjaśnia saszetkę w kubku :-) ).

      Usuń
  4. Ja to zawsze jak coś kupuję kieruje się smakiem męża, bo mimo,że to ja jestem w ciąży to on jest bardziej wybredny :)
    Bardzo lubię herbatki "ze sznureczkiem" gdyż można porcjować intensywność smaku :)
    Jak kiedyś pisałam lubię herbatki i warto spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie piłam jeszcze takiej herbaty ale ciesae sie ze smakuje mezowi ;) osobiscie wole kawe

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam herbatke a dodac do niej miodku i cytrynki poezja skusze sie nania jak mi mojej braknie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś ostatnio jestem na nie dla herbat, moze dlatego że te ze sklepu sa coraz gorszej jakości i smakowo i wykonaniem torebek chociażby. Ta wygląda super i chętnie bym sprobowała jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś lubiłam Sage owocową, a teraz woda a nie herbata :-(

      Usuń
  8. Ja od niedawna zaczełam pić prawdziwą herbatę z liści i raczej już nie wroce do takiej ekspresowej pije ear grey i jest naprawdę bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ehhh z tymi herbatami to ciężki temat:/ moje wybory często się zmieniają ze względu na jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety jakość często spada wraz z wzrostem popularności

      Usuń