sobota, 17 stycznia 2015

Kinia Bransoletki Bransoletka z kokardką - OPINIA

Zapraszam na opinię o bransoletce jaką otrzymałam od Kinia Bransoletki.




Bransoletka jest dość ciekawa. Spora kokarda oraz błyszczące koraliki ładnie się prezentują zarówno na ręce dorosłego jak i dziecka.


Zakończenia są metalowe, solidnie się trzymają. Całość zrobiona jest starannie, nic się nie rozpada oraz nie odpada.

Kolor błękitny jest piękny, taki żywy, a ja uwielbiam ten kolor J.

Bransoletka ma dość sporą regulację. Bez problemu dopasujemy ją do każdej ręki.


Według mnie jest ładna i solidna dlatego z ochotą polecam.



Zalety:
·       Ładna.
·       Staranne wykonanie.
·       Solidna.
·       Spora regulacja zapięcia.
·       Śliczny kolor.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kinia Bransoletki

16 komentarzy:

  1. moj
    ulubiony kolorek pieknie sie prezentuje solidnie widac wykonana jest
    dobrze ze ma regulacje zapiecia moze ja miec mala i duza dama

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wykonanie:) Sama z chęcią bym taką nosiła,ale i pewnie każda mała modeleczka byłaby nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) a kolor, też takie lubię, chociaż powiem szczerze, że swego czasu zawsze nosiłam jasne, ale Tosia swoimi ząbkami próbowała i jasna taka już nie jasna się stała.
    Prezentowana jest śliczna no i zawsze ze swoją Tosią możemy sobie pożyczać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna uwielbiam nosić branosetki błekit bardzo mi sie podoba i najważnijesze ze ma regulacje i napewno bedzie pasować fajnie mieć taką w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa bransoletka, tzn ciekawy sposób wykonania i sama w sobie przykuwa uwagę, no i boski kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny kolor :) mnie kojarzy się z latem, słońcem i beztroską w powietrzu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka przykuwa uwagę i z pewnością to takich zwykłych nie należy.Kolorek mi się podoba,wykonanie solidne więc tylko nosić ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka.Jak dobrze,że nie jestem kobietą i nie kocham się w takich błyskotkach :) Oczywiście mężczyźni też noszą biżuterię ale to jest domena kobiet :) Pasowałaby do ładnej sukienki a kolor też przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń