niedziela, 25 stycznia 2015

Gra Planszowa Królewski Kucharz Gra Planszowa Królewski Kucharz - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Królewski Kucharz jaką otrzymałam od firmy Gra Planszowa Królewski Kucharz.



Gra jest świetna, zapewnia wiele godzin wspaniałej, rodzinnej rozrywki a przy okazji dziecko poznaje przepisy (grając z córką któryś raz zauważyłam, że niektóre przepisy zapamiętała częściowo lub w całości).

W pudełku znajdziemy żetony, planszę, karty dań, woreczki do przechowywania żetonów oraz instrukcję. Każdy z elementów który służy do grania jest z solidnego, grubego kartonu, zdecydowanie są solidne i posłużą długo.







Woreczki zdecydowanie są przydatne, przechowywane w nich żetony nie pogubią się oraz nie zniszczą.


Instrukcja szczegółowo opisuje zasady gry, jest czytelna i prosta. Oprócz zasad gry znajdziemy w niej 20 przepisów na dania z gry.


Gra polega na ja najszybszym ugotowaniu dania dla króla. Można w nią grać na sześć sposobów, w zależności od wieku dziecka, zmieniamy poziom trudności. Pierwszy raz mamy taką grę i powiem wam, że fajny pomysł, gra się nie nudzi, można wracać do łatwiejszego poziomu, można ją utrudniać.


Do gry dołączony jest czepek kucharski oraz dwie łopatki drewniane. Z takimi akcesoriami dziecko czuje się jak prawdziwy kucharz.


Na żetonach znajdziemy nazwy Polskie oraz Angielskie które służą jako jeden z elementów utrudnienia gry (w trudniejszej wersji posługujemy się tylko angielskimi zwrotami). Dzięki temu dziecko szlifuje język, które znajomość w dzisiejszych czasach jest niezbędna.


Gra jest teoretycznie dla dzieci od 6 lat, ale uważam, że w pierwszy poziom trudności śmiało mogą grać i te młodsze.

Jak już wspomniałam, według mnie gra jest rewelacyjna. Polecam dla dzieci i dorosły, daje wiele wspaniałej zabawy.



Zalety:
·      Solidne elementy.
·      Czytelna instrukcja.
·      Woreczki do przechowywania żetonów.
·      Dodane gadżety kucharskie.
·      Różne poziomy trudności.
·      Angielskie słówka na żetonach.
·      Wspaniała zabawa na wiele godzi.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Gra Planszowa Królewski Kucharz.

23 komentarze:

  1. świetna gra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala gra dla calej rodziny mozna fajnie czas spedzic z rodzina na fajnej zabawie przy okazji dzieciaki tez sie duzo ucza i fajnie ze zetony maja woreczki bo czesto takie rzeczy sie gubia sama wiec po sobie pozniej niem moglam juz znalezc zwlaszcza w ziomowe wieczory jest duzo czasu na takie gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas też często elementy gry się gubią, więc te woreczki doskonale rozwiązują problem.

      Usuń
  3. Super zabawa dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gra zapewna dla starczej grupy dzieciecej które beda mialy wiele frajdy z niej i zabawy pomysle o miej gdy syn podrosnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój trzylatek jeszcze za mały,ale dla starszaków rewelacja:) Pierwszy raz widzę grę z tyloma poziomami trudności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też, znane mi planszówki nie mają takich poziomów i po czasie się nudzą.

      Usuń
  6. Świetna gra dla całej rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja starsza bratanica byłaby zachwycona taką grą planszową :) Wiele widziałam ale takiej jeszcze nie :) Z pewnością jest to frajda dla całej rodziny.Oczywiście udział wzięty w konkursie bo napewno miałabym świetny prezent dla Wiktorii,która jest w 1 klasie i taka zabawa przez naukę to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak jak moja, Amelka też w pierwszej klasie i grą zachwycona.

      Usuń
  8. Fajna gra dla dzieciaków i nie tylko :) Super jest przyjść do domu i zresetować się właśnie zajmując się spędzaniem czasu z dzieckiem przy takiej zabawie.I przynajmniej dziecko uczy się przy okazji języka obcego i jak dla mnie to bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, ale ciekawy pomysł na grę :)
    mój mężuś powinien w nią zagrać hihi może nauczy się coś wiecej niz tylko zrobienie herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całkiem możliwe choć teoria a praktyka to dwie różne rzeczy :-)

      Usuń
  10. ale fajna gra:) już nie mogę się doczekać kiedy mój synek będzie na tyle duży żeby z nim grać w gry planszowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje córki uwielbiają buszować po kuchni i pomagać mi w pieczeniu ciasteczek i przygotowywaniu różnych potraw ,,, taka gra to dopiero zabawa :) . Widać ,że poszczególne elementy zostały wykonane solidnie a do tego woreczki - świetny pomysł . Podsumowując - gra super !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam właśnie jakieś sensownej gry dla syna ta mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń