poniedziałek, 19 stycznia 2015

Gabler - Naturalnie z Warki Sok jabłkowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o soku jabłkowym jaki otrzymałam od firmy Gabler – Naturalnie z Warki.




Sok jabłkowy jest świeżo tłoczony, naturalny, bez zbędnych dodatków i rozcieńczania. Jednym słowem samo zdrowie w naszym kubku.


Smak jest bardzo dobry. Czujemy naturalną słodycz jabłek.

Opakowanie z kranikiem zdecydowanie jest praktyczne i wygodne. Kranik obsługuje się banalnie, nawet córka sobie sama radzi.


Zrobiłam taki mały eksperyment i rozcieńczyłam go z wodą. Gdy w kubku znalazło się 1\3 soku i 2\3 wody uzyskała coś podobnego, co kupuję w sklepie jako sok 100%. Czyli tego sklepowego zamiast 5l miałabym 15l.

Pyszny, zdrowy i w wygodnym opakowaniu. Dla mnie sok bez wad który z ochotą polecam J.



Zalety:
·       Naturalnie słodki.
·       Smaczny.
·       Wygodne i praktyczne opakowanie z kranikiem.
·       Bez zbędnych dodatków.
·       Nie rozcieńczany.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Gabler - Naturalnie z Warki oraz na FB.


Sok jabłkowy znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. zdrowy
    naturalny sama poezja w kubeczku musi byc smaczny i bez obaw moge go
    dac synkowi skoro nhema sztucznych konserwantow chetnie po niego siegne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki soków ale już takie z kranikiem widziałam na sklepowych półkach.Ważne,że jest smaczny i śmiało może go pić cała rodzina :) A to jest napisane na innych sokach,że to 100% owoców to niestety mija się to dużo z prawdą.Ale cóż producenci zrobią wszystko aby klienta złapać.Tu przynajmniej możemy bez obaw pić i cieszyć się smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety teraz trzeba czytać to co najdrobniej napisane aby wiedzieć co pijemy czy jemy

      Usuń
  3. Kranik w kartonie ze sokiem to faktycznie wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że znalazłaś taki i smaczny i zdrowy sok.Teraz tylko z nazwy są soki a znaleźć taki dobry to już wyzwanie.Spróbować chętnie z żoną możemy i chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że teraz najlepiej samemu wyciskać ale ja za leniwa jestem na to :-)

      Usuń
  5. Nasza rodzinka uwielbia sok jabłkowy. Mam nadzieję, że ten produkt wkrótce będzie ogólnodostępny, bo bo Twojej opinii z chęcią bym go spróbowała. K.Kotlarek

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA :) fajny jest ten kranik :)
    powiem szczerze, że jak zobaczyłam na górze napis Warka skojarzyło mi się piwo hmm.. tylko że ja nie lubie piwa hihi :)
    Takie soki można w 100 % polecić znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest w porownaniu do sokow ktore czesto wybieramy to wiekszosc wody najbardziej spodobao mi sie sposob nalewania naprawde bardzo wygodne rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz mam coś z kranikiem i świetny sposób nalewania

      Usuń
  8. uwielbiam soki jabłkowe, a ten z tego co widzę ma praktyczne otwarcie...ciekawa jestem jego smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak ma jak dobre jabłko z którego sok wiciskamy sami :-)

      Usuń
  9. Już od dawna wybieramy te soki z kranikiem, jabłkowe:) Ale sok z tej firmy to widzę 1 raz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ciekawe rozwiązanie taki kranik i mmm jabłkowy kurde czemu u mnie nie ma takich soków:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dostępne tylko przez internet, ale go posiadasz więc zawsze można się skusić ;-)

      Usuń