sobota, 27 grudnia 2014

Manufaktura Polka Konfitura z czarnej porzeczki - OPINIA

Zapraszam na opinię o konfiturze z czarnej porzeczki jaką otrzymałam od firmy Manufaktura Polka.



Konfiturę postanowiłam użyć do bułeczek drożdżowych które piekłam pierwszy raz w życiu J Okazała się do tego świetna.


Jej konsystencja jest bardziej lekka niż dżemu, tak więc bułki nie wyszły suche.


Dobrze się ją nakładało, trzymała się ciasta. Dodawałam niewielką ilość, a doskonale ją w bułkach czuć. To dzięki kawałkom owoców. Jest więc wydajna.

W składzie znajdziemy tylko owoce i cukier. Moim zdaniem z dużą przewagą owoców, ponieważ nie jest słodka. Smak ma bardzo dobry, bez problemu jestem w stanie stwierdzić, że jest z czarnej porzeczki, a w tych z marketu mam nieraz duży problem J.



Konfitura z czarnej porzeczki jest pyszna, bez zbędnych dodatków, a więc zdrowa. Z swojej strony z przyjemnością poleca.

Zalety:
·       Zawiera tylko owoce i cukier.
·       Nie za słodka.
·       Lekka konsystencja.
·       Pyszna i zdrowa.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Manufaktura Polka oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Pyszna, naturalna i bez chemii! Rewelacja:) bułeczki wyglądają smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i były o dziwo dobre i nie chodzi o konfiturę, a o mój talent kulinarny :-)

      Usuń
  2. uwielbiam wszystko co z czarnej porzeczki :) Widzę u producenta,że nie mają tylko konfitury :) Super, a skład- zachęca do delektowania się :)
    Ja bardzo lubię, co prawda używam dżemu ale konfitury też można do naleśników albo plindzy (placków ziemniaczanych)ale dżem niestety często nawet ten z czarnej porzeczki jest za słodki, wiec warto spróbować takiej konfiturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze inne ich produkty i żadne nie są słodkie czy mdłe :-)

      Usuń
  3. apetycznie wyglądają te bułeczki :) konfiturki super sprawa sama chętnie bym coś upichciła z taką porzeczką :) A co najważniejsze są zdrowe, bez zbędnych ulepszaczy ekstra, bo pewnie zupełnie jak u babci ze spiżarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze
    zeapetycznie wygladaja twoje buleczki nieukrywam ze wole dzemy swoje
    roboty wtedy wiem co jem i mam pewnosc ze niemam tam chemi nieukrywam
    tez ze chetnie sprobuje ten dzem

    OdpowiedzUsuń
  5. My też uwielbiamy konfitury, i z czarnej porzeczki i nie tylko, ale u nas większość robi kochana babcia, ponieważ większość mamy na działce, a babcia lubi robić, więc na zimę zawsze jesteśmy zaopatrzeni :) A bułeczki muszą być pyszne, a ja uwielbiam słodkości :) Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czarną porzeczkę i również ze względu na to,że ma dużo witaminy C i mnóstwo innych zdrowotnych właściwości.Najważniejsze,że konfitura jest smaczna i jest dużą konkurencją dla pozostałych marek.Nie znam tego producenta i już mam ochotę go poznać :) Nie ukrywam,że często jemy takie pyszności,które moja mama zrobi ale ja nie koniecznie czuję się w tym temacie kulinarnym i wybieram "gotowce" a teraz przynajmniej wiem gdzie kupować smaczne i bez tej chemii,która jest ładowana praktycznie wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety znaleźć coś bez chemii jest bardzo ciężko ;-(

      Usuń
  7. Coś ciekawego i smacznego :) Co prawda dużo jest różnych konfitur na sklepowych półkach ale większość to nawet nie stała obok żadnego owocu.Można się pokusić o zakup czegoś co przynajmniej ma owoce i ma krótką listę składników a to akurat ważne.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć, ze jest jakaś alternartywa gdy skończą nam się nasze przetwory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. za konfiturami nie przepadam, ale ta wygląda naprawdę apetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też średnio ale te mi bardzo podeszły (właśni na racucha posmarowałam i wcinam :-) )

      Usuń
  10. Dziękujemy baaaaaardzo!!!!! Wkładamy w pracę całe serce, dlatego bardzo cieszymy się, że przetwory smakują :) Staramy się, żeby wszystko było naturalne, tym bardziej jest nam miło, że jest to docenione.
    Zapraszamy do składania zamówień :)

    Pozdrawiamy z pięknego Roztocza,
    Justyna i Szymon
    Manufaktura Polka

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja coś bez chemii :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tylko dwa składniki i jak dla mnie idealna ilość

      Usuń