poniedziałek, 8 grudnia 2014

KONESSO dawniej KawyWloskie.pl Czarna aromatyzowana herbata Lipton Classic Blackcurrant - OPINIA

Zapraszam na opinie o Czarnej aromatyzowanej herbcie Lipton Classic Blackcurrantherbacie jaką otrzymałam od KONESSO dawniej KawyWloskie.pl.




W opakowaniu znajdziemy 25 herbat, a każda osobno zapakowana. Bardzo fajne i higieniczne rozwiązanie. Można pojedynczą sztukę wsadzić do torebki i zawsze mieć przy sobie.


Muszę się wam przyznać, że nie jestem zwolenniczką czarnej herbaty. Raz, że mi nie smakuj, dwa mam jej sporo do zarzucenia. Ta jednak mi posmakowała, może dlatego, że jest inna. Dodatek czarnej porzeczki zdecydowanie zmienia jej smak. Jest bardzo dobra. Ma też bardzo przyjemny aromat, który aż kusi aby skosztować.

Herbata jest bardzo wydajna. Z jednej torebki spokojnie zaparzymy dwie mocne herbaty, a takich jak ja jeszcze więcej. Każda z nich będzie miała piękny aromat i odpowiedni smak.

Herbata bardzo mi posmakowała, nie mam do niej najmniejszych zastrzeżeń i z przyjemnością zapraszam do spróbowania. Moim skromnym zdaniem, jest pyszna i warta bliższego poznania, a nawet długiej przyjaźni J

Zalety:
·       Pyszny, porzeczkowy smak i aromat.
·       Każda saszetka oddzielnie pakowana.
·       Wydajna, w jednej torebki wychodzą dwie mocne herbaty.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę KONESSO dawniej KawyWloskie.pl oraz na FB
Czarną aromatyzowaną herbatę Lipton Classic Blackcurrant znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Musi być pyszna:) osobne pakowanie każdej torebeczki sprawia,że jeszcze bardziej lubię kupować takie herbaty:) a dodatek czarnej porzeczki do czarnej herbaty to już odlot!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i
    znowu smaka robisz a ja tak lubie owocowe pilam juz porzeczke z innej
    firmy tez dobra ale chetnie bym wyprobowala i ta .takie herbaty musza
    miec piekny aromat

    OdpowiedzUsuń
  3. no nic tylko muszę iść i zrobić sobie herbatę, takiego smaka teraz mam:) osobne opakowania to duży komfort. Ja np w pracy czasem mam niezbyt smaczna herbatę na kuchni i wtedy chętnie bym skorzystała z opcji - mam w torebce saszetkę i sobie zrobię. Jak dla mnie super rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię ogólnie markę Lipton :) Paczuszki herbat tak są skomponowane,że faktycznie dają dwie herbaty i przynajmniej ja tak robię :) chociaż nie jestem zwolennikiem herbat o smaku owocowym to skusiłaś mnie na ten smak porzeczkowy :) Torebki są odpowiednio zabezpieczone więc nie "wietrzeją" tak jak w przypadku innych paczuszek.Jak najbardziej jestem za tą herbatką i myślę,że będzie mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo za hrbatka nie przepadam, ale szczerzze powiem ze lipton ma dobra :) orzeczkowa jest najbardziej lubiana przez mojego męża :) jest wydajna i w saszetkach a to jalubie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnym opakowaniu bo male dziecko nie wezmie tak łatwo do buzi przyznam nigdy nie pilam porzeczkowej i kusi mnie sprobować i ty tak o tym piszesz ze napewno warto .

    OdpowiedzUsuń
  7. Lipton ma dobre herbaty i szeroki asortyment w tym zakresie do wyboru.Najbardziej lubię sok porzeczkowy ale herbaty jeszcze nie miałem okazji spróbować.Recenzja brzmi zachęcająco więc z żonką koniecznie musimy i my przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi kusząco :) powiem, jak wspomniałam na fb że byłam kiedyś degustatorką Lipton i pierwotnie herbatki były przepyszne :) teraz patrząc to herbata lipton mi nie podchodzi ;/
    Ale masz Aniu rację, jeżeli do czarnej herbaty dołoży się aromat może to zachęcić do skosztowania :) i super że są osobno pakowane :) bo z małymi dziećmi fajnie mieć kilka zabezpieczeń przed dostępem :)
    Zachęciłaś mnie do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi zachęcająco muszę ja wypróbować :) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń