piątek, 12 grudnia 2014

Bows by J_lau Bransoletka "ala" zegarek - OPINIA

Zapraszam na opinię o bransoletce dla dziewczynki jaką otrzymałam od Bows by J_lou.


Bransoletka to taki „ala” zegarek, gdy ktoś nie wie pomyśli właśnie tak. Super rozwiązanie jak dla mnie J

Paseczek ma delikatny, a jednocześnie solidny. Jest jasno różowy w średnio ciemnie, również różowe centki. To połączenie bardzo ładnie wygląda.


Jest możliwość regulacji, dzięki 7 dziurką, tak więc będzie pasować na dziewczynki o różnej grubości rączki.


Klamerka sprawia, że końcówka paska, po zapięciu nie spada.

Tarcza jest z obrazkiem lalki, z brokatem ukrytym w środku. Nie osypuje się, a ładnie wygląda.


W miejscu gdzie tarcza dotyka rączki znajdziemy milutki i mięciutki materiał. Pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem i bardzo mi się spodobało. Dzięki niemu mam gwarancję, że córka nie będzie mieć otarć czy podobnych nieprzyjemności od długiego noszenia.


Bransoletka - zegarek jest śliczna i solidna, córka jest nią zachwycona, a ja polecam dla każdej małej damy J


Zalety:
·       Śliczna.
·       Solidny pasek z regulacją szerokości.
·       Mięciutki materiał pod tarczą.
·       Brokat ukryty tak, że się nie sypie.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Bows by J_lau gdzie zajdziecie bransoletkę i inne cuda :-)

12 komentarzy:

  1. super, najfajniejsze w tym jest właśnie to obicie z tyłu, niestety tarczki często odparzają, a dzieciom to jakoś długo się goi, do tego fajny kolorek i ogólnie fajny i ciekawy wygląd zegarka, jak najbardziej zasługuje na pozytywną ocenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna
    idelikatna mysle ze starszy bez problemu moze ja zalozyc .delikatna
    nieociera fajna sprawa jak dlamnie bo mam czasem problem i mnie
    obcieraja .tarcza widoczna a brokaciki dodaja uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę takie zabezpieczenie przez odparzeniem skóry. Bardzo dobre i pomysłowe rozwiązanie!:) Super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglada ;) rzeczywisci jak zegarek wczesniej takiego nie widziałam i dobrze ze mieciutki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozwiązanie dla dziewczynek w szczególności,że dziecku nie uwiera i jest wykonany z dobrej jakości tworzywa :) Bezpieczny produkt dla dziecka bo nie każda biżuteria jest tak zabezpieczona więc z chęcią mogę polecać innym mamom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja z takim zabezpieczeniem pierwszy raz mam styczność

      Usuń
  6. Każda dama czy duża czy mała lubi takie dodatki :) Jak dla dziecka liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo produktu i jakość a tu widzę,że ta bransoletka to zawiera.Niby zegarek a tu proszę jaka niespodzianka :) Fajny pomysł z taką kombinacją i można polecić innym rodzicom gdzie mają zaglądać by kupić swojej córuni takie "błyskotki".

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka . przede wszystkim różowa :) . Na rączce prezentuje się świetnie a do tego bardzo ciekawe rozwiązanie z brokatem . Wiadomo,że każda dziewczynka uwielbia biżuterię z brokatem - im bardziej cos się świeci tym lepiej :) ukrycie brokatu aby się nie sypał to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że genialny pomysł, bo ukochany brokat jest ale tam gdzie trzeba a nie wszędzie.

      Usuń
  8. Razem z wisiorkiem, który tu widziałam, tworzą piękną całość :)

    OdpowiedzUsuń