środa, 3 grudnia 2014

Bows by J_lau Łańcuszek - OPINIA

Zapraszam na opinię o łańcuszku od Bows by J_lau.




Każda kobieta, nawet ta mała lubi błyskotki i właśnie taką błyskotką jest naszyjnik dla córki.

Utrzymany w różu idealnie pasuje dla małej damy zarówno na co dzień, jak i do odświętnej kreacji.

Na zawieszce znajdziemy lalkę, jest brokatowa, ale jakby brokat był w środku (przy dotyku go nie czujemy).


Obok zawieszki znajduję się gwiazdeczka oraz kwiatuszek.

Łańcuszek jest dość długi, co dla mnie okazało się zaletą. Córka oczywiście musiała zabrać do szkoły aby pokazać koleżanką. Krótsze łańcuszki przeszkadzały podczas biegania, ten schowany pod bluzkę nie.


Całość zrobiona jest bardzo starannie i pięknie się prezentuje. Z swojej strony z przyjemnością polecam, również na prezent J


Zalety:
·       Pasuje na co dzień i do stroju świątecznego.
·       Starannie wykonany.
·       Zawieszka z brokatem.
·       Dość długi.
·       Idealny dla małej damy.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Bows by J_lau


23 komentarze:

  1. Wygląda rewelacyjnie:) wiadomo,że córcia musiała się pochwalić, ma czym przecież:) śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) ja zawsze powtarzam najważniejsze jest zadowolenie dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest sliczny ;) najwazniejsze ze corka zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    tez bym sie chwalila takim cackiego brokat ukryty w srodku dodaje uroku
    a niezsypuje sie na bluzku fajnie ze mala jest zadowolona to wazne

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe dziewczynki uwielbiają się stroić :) Najważniejsze żeby był "bezpieczny" bo wiadomo dzieciaki nie usiedzą zbyt długo w jednym miejscu lubią skakać,biegać itp. :)Widać tutaj staranność i wytrzymałość łańcuszka a jak córa zadowolona to i mama też :) Wcale się nie dziwię,że Amelka musiała się pochwalić koleżankom w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze moja to wcale, jakby mogła to i jadła by w biegu, a tu teraz w ławce trzeba siedzieć.

      Usuń
  6. tez bym sie takim chwalila, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynki lubią się chwalić nowymi rzeczami więc z biżuterią musiała iść do szkoły nie ma bata :) Pięknie się prezentuje ten łańcuszek a dobrze,że ten brokat jest dobrze zabezpieczony bo wtedy całe ubranko,rączki-wszystko mogło by być pobrudzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z tym brokatem to pierwszy raz widzę takie rozwiązanie i bardzo mi się spodobało

      Usuń
  8. Wszystko Bows by J_lau robi z pasją i niezwykłą starannością, śledzę od dawna FB lecz jeszcze nic nie kupiłam ze względów finansowych, ale mam upatrzonych kilka rzeczy które na pewno kiedyś kupię moim dzieciom ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pokażę Wam jeszcze kilka rzeczy ale tak pomalutku :-)

      Usuń
  9. Aniu ja powinnam zapytać, a jak smakuje ? :))
    Moja córeczka oczywiście jest jeszcze za malutka, ale mój łańcuszek, a bardziej jego zawieszka jest bardzo starannie wymyta w jej buzi :)
    Jeśli chodzi o łańcuszek od Bows by J_lau no no: jak tutaj jest elegancko :) Masz racje każda młoda dama lubi takie błyskotki :)
    Na stronie nie zauważyłam ceny, ale powiem szczerze zachęta do zakupu jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my już mamy etap sprawdzania smaku za sobą, Amelka za duża, a od syna takie rzeczy trzymam z daleka wystarczy, że torebki siostrze podkrada i nosi, i to z jaką dumą i gracją :-)

      Usuń
  10. Tan łańcuszek na pewno spodobał by się mojej córce - uwielbia takie cudeńka ihihih a do tego pasuje do bransoletki , którą wcześniej przedstawiłaś . Razem tworzyłyby świetny zestawik

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przeszkadza, brokat się nie osypuje. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny dla młodej modelki, i bardzo delikatny

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sprawa dla młodej damy.....

    OdpowiedzUsuń