niedziela, 28 grudnia 2014

BioExpert Odtłuszczacz Biologiczny - OPINIA

Zapraszam na opinię o Odtłuszczaczu Biologicznym jaki otrzymałam od BioExpert.


Ponieważ do kąpieli syna używamy różnych „natłuszczaczy” które później, wraz z wodą spływają, środka postanowiłam użyć pod wanną. Niestety rura tam dość często się zatyka (jak stwierdzili hydraulicy właśnie przez osadzanie kosmetyków syna).

Odtłuszczacz jest w formie wygodnej w użyciu saszetki. Wystarczy ją wrócić w kratkę pod wanną, spuścić trochę gorącej wody z wanny i pozostawić na całą noc, a rano spuścić dużą ilość wody. Czyli jak sami czytacie, użycie banalne.


Użyłam go 3 razy. Raz, odczekałam tydzień – drugi raz i później po 3 tygodniach. Po pierwszym razie woda lekko mi jeszcze wybijała z pod wanny, ale wezwany hydraulik zdecydowanie stwierdził, że coś dobrego zaczęłam używać (specjalnie nie wspominałam mu, że coś używam) ponieważ „zapchanie” jest zdecydowanie mniejsze. To była jego ostatnia wizyta, a bywał u nas co tydzień max dwa. Tak więc odtłuszczacz biologiczny zdecydowanie nam pomógł.

Jego opakowanie jest solidne i praktyczne. Jest dość ciężkie w otwarciu, co daje gwarancję, że dziecko samo nie otworzy.

Podczas używania (czyli gdy jest na noc pod wanną delikatnie zalany) z rur wydobywa się bardzo nieprzyjemny zapach. Czy to wada? Według mnie takie produkty mają działać, a nie ładnie pachnieć. Zamknęłam drzwi od łazienki, postawiłam na wannie kominek z intensywnym woskiem i po kłopocie.

W jednym opakowaniu znajdziemy 4 saszetki. Ja zużyłam na razie 3 i już mam efekt, 4 mam zamiar zostawić na rezerwę, czyli na moment aż środek przestanie działać. Na razie, jest jakiś miesiąc po 3 saszetce i nic się nie dzieje.

Moim zdaniem jest to rewelacyjny środek do odtłuszczania rur po kosmetykach natłuszczających i polecam go każdemu kto takich używa, a niestety coraz więcej dzieci walczy z AZS i takie kosmetyki są im niezbędne.


Zalety:
·       Skutecznie odtłuszcza rury po kosmetykach natłuszczających oraz zapobiega ponownemu „zaleganiu” tłuszczu z nich.
·       Łatwy w użyciu.
·       Forma saszetek.
·       Opakowanie trudne do otwarcia, tak więc dziecko nie otworzy.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę bioExpert oraz na FB

Odtłuszczacz biologiczny znajdziecie TU

20 komentarzy:

  1. Świetny środek również wypróbuję bo też mam takie problemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś i dla nas, również używamy różnych emolientów, a co za tym idzie często męczymy się z zatkanym odpływem, musze popatrzeć na stronie w takim razie i zamówić przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się męczyłam od narodzin syna, teraz już nie :-)

      Usuń
  3. Co prawda jakoś nie mam takich problemów z zatkanymi rurami ale dobrze wiedzieć,że coś takiego istnieje tzn.że jest coś naprawdę skutecznego i nie trzeba szukać bo już wiadomo gdzie uderzać :) I ja też uważam,że jak ma działać to pięknie pachnieć nie musi przecież to specjalny preparat to udrożniania rur a nie maseczka do twarzy :) Szkoda tylko,że są 4 saszetki w opakowaniu ale jak na jeden miesiąc to i tak jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdecydowanie więcej niż miesiąc, miesiąc to minął od 3 saszetki i jeszcze 4 nie użyłam

      Usuń
  4. Taki środek zawsze musi być w domu.Ja narazie nie mam problemów z zapychającymi się rurami ale w pogotowiu trzeba do mieć.Najważniejszą sprawą jest jego skuteczność a pozostałe mniej przyjemne drobiazgi typu zapach idą na dalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  5. a
    ja mialam okazje go testowac jest dobry do tej pory stosowalam
    udrazniacze typv kret a teraz ten odtluszczacz i po kłopocie polecam go
    wam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super też muszę spróbować, u nas też nie raz mamy problemy , głównie kret i woda, ale śmierdzi i boję się o dzieci, super, taki produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie kret na krótko pomagał, a co do zapachu ten też nie za przyjemnie pachnie, ale jak ja twierdzę takie środki mają działać a nie pachnieć :-)

      Usuń
  7. Muszę poszukać. U mnie także często się wanna zatyka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. my też często mamy problem, co prawda nie tłustymi kosmetykami (chociaż je też używam, -emolietny dla mojej Tosi i moje odżywki do włosów) to jednak własnie z włosami (dochodzą do naszych 2 pieski rasy shih tzu) i mój mężuś też musi dość często czyścić prysznic i fakt, cokolwiek nie użyjesz wszystko "śmierdzi" ale to nie perfumy by pachniały :)
    Obawiam się,ze jeszcze troszkę i też będę musiała po takie cudo sięgnąć swoją dłoń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy ci na włosy pomoże, ale ja założyłam sitko i mam problem włosowy z głowy :-)

      Usuń
  9. Muszę spróbować bo też mam z tym duży problem Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem dużo nie potrzeba i proszę kanalizacja się zapycha. Nie wiadomo czy lepiej samemu spróbować, czy firmę wezwać. Ale ja bym to drugie wybrał. Tak jak https://www.stankan.pl/udraznianie-rur-kanalizacyjnych/ to ta firma zajmuje się profesjonalnie tego rodzaju usterkami. A samemu nie wiadomo jak by to poszło.

    OdpowiedzUsuń