niedziela, 7 grudnia 2014

AKprint.pl Fotokalendarz A3/A4 13 kartek (13 zdjęć) - OPINIA

Dziś chciałabym Wam pokazać foto kalendarz firmy AKprint.pl.



Mój kalendarz jest na błękitno- białym tle w gwiazdki. Jednak to nie jedyna możliwość, na stronie znajdziecie wiele bardzo ładnych wzorów z których możecie wybierać i przebierać.


W kalendarzu znajdziecie 13 zdjęć, jedno na początku tak jakby główne oraz na każdy miesiąc. Co mnie bardzo mile zaskoczyło, zdjęcia które wysłałam nie były za dobre jakościowo, a mimo to wyszło wszystko bardzo ładnie. Podejrzewam, że gdybym dała lepsze zdjęcia kalendarz wyszedł by idealny, choć ja nie mam żadnych zastrzeżeń J




Dużą, a wręcz muszę stwierdzić ogromną zaletą jest gruby solidny papier. Foto kalendarz mam co roku i zawsze był takiej grubości jak zwykły, a ten ma 3, a nawet 4 razy grubsze strony. O porównam Wam do zdjęcia, mniej więcej jest to taka grubość.


Kolejny plus to haczyk na którym możemy kalendarz zawiesić. Nie trzeba go dziurawić, a że jest solidny, nie spada i nie niszczy się.


Na kalendarzu możemy umieścić dedykację i obdarować najbliższych. Świetny pomysł na nadchodzące święta, 13 cudownych zdjęć pociechy rozczuli z pewnością dziadków i będzie dużo wartościowszym prezentem niż kosmetyki.


Z swojej strony ogromnie polecam, a jak już wiecie doskonale jak niewypał jest to piszę o tym śmiało, taki już szczery typ ze mnie J

Zalety:
·       Grube strony.
·       13 zdjęć.
·       Możliwość dodania dedykacji.
·       Wiele wzorów do wyboru.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę AKprint.pl oraz na FB.



15 komentarzy:

  1. haczyk
    jest dla mnie ogromna zaleta grube kartki niezniszcźa sie tak szybko i
    moga byc na pamiatke .fajny pomysl na dzien babci musze pomyslec nad
    takim prezentem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda! A zdjęcia faktycznie są rewelacyjne jakościowo,nic nie jest zamazane.

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie sie rezentuje a do tego grube strony wspaniala pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny spersonalizowany kalendarz wydaje się również fajnym pomysłem na prezent.Możliwości jest wiele na zawartość takiego kalendarza więc jest to duży plus.Widać,że wytrzymały i posłuży nie tylko na jeden rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, na pewno u mnie zostanie później na pamiątkę :-)

      Usuń
  5. Można mieć coś naprawdę oryginalnego powieszonego na swojej ścianie a teraz wszystko co nosi nazwę fotokalendarze,fotoksiążki jest na czasie.Technika dała nam tyle możliwości,że możemy do woli korzystać z takich cudownych pamiątek,które nie będą się tylko kurzyły na półce ale spełniały pożyteczną rolę jaką jest właśnie "swój"kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny kalendarz i super pamiątka na dalsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilkakrotnie zaglądałam na stronkę AKprint.pl . i zastanawiałam się nad zamówieniem kalendarza ale ,,zawsze było jakieś ale :) .. Aniu twoja opinia bardzo mi się przydała , teraz już mamy marzec więc odpuszczę ale na kalendarz w przyszłym roku na pewno się skuszę . Przed kupnem kalendarza zawsze mam obawy co do jakości zdjęć a z Twojej opinii wynika ,że nie ma co sobie głowy tylko zamawiać ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak potwierdzam tez się ciesze ze udało mi się gowygrać.

    OdpowiedzUsuń