środa, 5 listopada 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „Wybryki mrówki” - OPINIA

Kolejną propozycją wydawnictwa Liwona, jaką otrzymałam jest książeczka pt.: „Wybryki mrówki”.


Książeczka składa się z solidnych, grubych, twardych stron. Doskonale nadaje się dla małych czytelników, także na pierwszą książeczkę.

Obrazki są kolorowe, ładne, przyciągają wzrok malca. Na każdej ilustracji znajdziemy mrówkę, często w towarzystwie  innych zwierzątek.


Bajka opowiada o śnie małej mrówki. Tekst jest prosty, ciekawy, pisany wierszem. Zarówno córka, jak i syn słuchają z zaciekawieniem i chętnie do niej wracają.


Jest to kolejna wspaniała książeczka wydawnictwa Liwona, którą z ochotą Wam polecam J

Zalety:
·       Twarde, solidne strony.
·       Ładne, przyciągające wzrok obrazki.
·       Ciekawa historia o śnie małej mrówki.
·       Tekst pisany wierszem.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę LIWONA oraz na ich FB

Książeczkę pt.: „Wybryki mrówki” znajdziecie TU

4 komentarze:

  1. Ja już jestem tak zachwycona tymi książeczkami od wydawnictwa Liwonia,że bez czytania recenzji wiem,że to strzał w 10!Twarda oprawa,ciekawy i prosty tekst i pięknie kolorowe obrazeczki.Dziecko z pewnością będzie chciało wrócić do niej.Przyłączam się również do tej oceny!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ładne rysunki kolorowe :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem pod wrazeniem tego wydawnictwa moj syn uwielbia takie ksiazeczki i czesto po nie siegamy

    OdpowiedzUsuń