czwartek, 13 listopada 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „Lekcje pana Lisa” - OPINIA

Zapraszam na recenzję książeczki pt.: „Lekcje pana Lisa” wydawnictwa Liwona.


Bajeczka opowiada o lisie, który zimową porą głoduje i wymyśla świetny (jak myśli) pomysł, aby nie musieć zjadać zieleniny. Jednak myszka, która miała być posiłkiem, okazała się sprytniejsza. Świetna historia, z dawką humoru i mądrym morałem.

Książeczka składa się z grubych, twardych stron. Doskonała dla maluszka, który jeszcze nie potrafi być delikatny.

Ciekawe, kolorowe obrazki synek ogląda z zaciekawieniem oraz chętnie do nich wraca.



Prosty, rymowany tekst, zachęca do słuchania.


Książeczka jest ładna, ciekawa, solidna i z morałem, czyli posiada wszystkie cechy, jakich w książeczkach dla dzieci szukam. Z chęcią polecam.

Zalety:
·       Prosty, rymowany tekst.
·       Ciekawa historia z morałem.
·       Interesujące, kolorowe obrazki.
·       Solidne, grube strony.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę LIWONA oraz na ich FB

Książeczkę pt.: „Lekcje pana Lisa” znajdziecie TU

8 komentarzy:

  1. swietne
    ksiazeczki tego wydawnictwa polecam je sa barwne kolorxstyczne z
    moralem ucza nalego czytelnika sa poprotu doskonale zostaje wierna temu
    wydawnictwu choc mam wiele fajnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książeczki gdzie mają przekaz dla dzieci a wydawnictwo dobre sama mam parę książeczek godne polecenia zwłaszcza że kartek nikt nie porwie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty nas Aniu zasypujesz tymi ciekawymi recenzjami:) Wydawnictwo Liwonia jest przodującą marką jeśli chodzi o ciekawe,kolorowe,pouczające książeczki.Cały czas mnie zaskakujesz i utwierdzasz w przekonaniu,że są to warte uwagi książeczki które pokocha każdy smyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez polecam kazdegmu to wydawnictwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wydawnictwo ceni sobie maluszki :) bo i dba o odpowiedni oprawę ilustrację i rymowanki, czcionki, wszystko to wpływa na pięknie wydaną książeczkę, która na pewno na długie lata posłuży dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie książeczki kolorowe z sensem i jeszcze twarda oprawka :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze książeczki dla malucha-twarde strony, barwne ilustracje i prosty język:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w ilustracjach tej książki,klimat troszkę jak z rosyjskich bajek,a te jak wiadomo są najpiękniejsze.Ciekawa historia z morałem,że mały wbrew przeciwnościom losu potrafi być górą.Nadaje wiary w siebie,Dziecko utorzsamia się z mała myszką.Polecam wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń