niedziela, 16 listopada 2014

Wydawnictwo AWM książeczka pt.: "Klub przyrodnika kolorowe zwierzaki" - OPINIA

Zapraszam na recenzję książeczki pt.: „Klub przyrodnika kolorowe zwierzaki” Wydawnictwa AWM.


Zacznę od tego co spodoba się każdemu dziecku, czyli od naklejek. Książeczka ma ich aż 87, a to oznacza wiele godzin klejenia. Dodatkowo strony są śliski, czyli naklejki wielokrotnego użytku. Możemy przyklejać i odklejać ile nam się podoba J


W książeczce zwierzęta są podzielone na kolory. Na każdej stronie znajdziemy inny kolor, a w nim zbór wielu zwierząt.



Książeczka uczy dziecko wielu rzeczy – nazw zwierząt, ciekawostek o nich, odnajdowania odpowiedniej naklejki. Na początku i końcu są obrazki do pomalowania.


Jakość książeczki jest bardzo dobra. Strony solidne, nie rozrywają się. Naklejki mimo wielokrotnego używania nadal bez problemu się przyklejają.

Książeczkę uważam za mądrą i ciekawą. Jest idealna na prezent, a niebawem Mikołaj J Polecam z przyjemnością.



Zalety:
·       Naklejki wielokrotnego użytku.
·       Uczy dziecko wielu nazw zwierząt.
·       Ciekawostki o zwierzętach.
·       Solidne strony i naklejki.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz na ich FB.

Książeczkę pt.: „Klub przyrodnika kolorowe zwierzaki" znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. jezeli
    sa zwierzatka to juz jest super ksiazeczka a dotego naklejki ktore
    mozna naklejac i odklejac to cos dla mojego urwisa. dziecko dzieki tej
    ksiazeczce swietnie sie bawi i uczy super prezent na mikolaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka solidnie wykonana :) kolorowe obrzki odrazu przyciągaja pierwszy raz widzę naklejki wielokrotnego użytku zazwyczaj są takie na raz. Podoba mi sie bardzo , uczy od najmłodszych lat godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka takich książeczek, ale w tej naklejki są naj solidniejsze :-)

      Usuń
  3. Dziecko nie tylko bawi się ale i przy okazji uczy.Naklejki są kolejnym atutem gdyż dziecko lubi używać takich rzeczy.Są solidne i można je odklejać i naklejać bez większych trudności a w niektórych jak nakleisz raz to już nic więcej z tym nie zrobisz.I do tego jeszcze obrazeczki do pomalowania czyli jest wszystko zawarte to co dzieci lubią najbardziej.Książeczka jak najbardziej przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka książeczek w których naklejki tylko teoretycznie są wielokrotnego użycia :-)

      Usuń
  4. Jeśli naklejki można wykorzystać wiele razy to jest to idealna książeczka:) niektóre pozycje dla dzieci jedynie pozornie zawierają naklejki wielokrotnego użytku,a szkoda. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja wiele razy już się przejechałam na naklejkach tylko z nazwy wielokrotnego użytku.

      Usuń
  5. ooo super książeczka, ja może się skuszę na Mikołaja do paczek dla chrześniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwierzęta plus naklejki to pomysł dla każdego gdy dopada nuda.Moja córeczka szaleje za naklejkami,kupujemy przeciętnie 1 książeczkę tygodniowo.Ciekawostki zawarte w książce wbrew pozorom zaciekawia nawet 3 latka.

    OdpowiedzUsuń