wtorek, 18 listopada 2014

Uszyciuch Z ąbek - OPINIA

Zapraszam na opinię o ząbku firmy Uszyciuch.



Amelka jest na etapie wymiany ząbków. Gdy ząbek wypada myjemy go i wkładamy pod poduszkę, aby w nocy Zębowa wróżka zabrała go, w zamian zostawiając pieniążek. Tu zawsze miałam problem, jak zabrać maleńkiego ząbka z pod poduszki tak by dziecka nie obudzić i nie popsuć jego wiary. Uwierzcie mi, że zdarzyło mi się całonocne polowanie na ząbka.

„Ząbek” okazał się świetnym rozwiązanie. Posiada kieszonkę do której Amelka sama wkłada swojego ząbka, a następnie kładzie maskotkę koło poduszki, tak więc nie ma problemu z zamianą na pieniążka.


Maskotka jest bardzo ładna, z imieniem dziecka. Materiał z jakiego jest zrobiona jest miękki i delikatny, nie mechaci się.

Jej wykonanie jest bardzo staranne, nie ma żadnych niedociągnięć, nigdzie się nie pruje, nie rozrywa. Bardzo ładny jest także napis z imieniem dziecka, a dla malucha i starszaka to dodatkowa atrakcja.


„Ząbka” polecam i to bardzo, zarówno dla maluszka do spania, jak i dla starszaka na ząbki J

Zalety:
·       Idealny gdy musimy zostać Zębową Wróżką.
·       Starannie zrobiony.
·       Mięciutki.
·       Z imieniem dziecka.
·       Nie pruje się i nie rozrywa.
·       Śliczny.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  USZYCIUCH oraz na FB.

7 komentarzy:

  1. super
    taki zabek niemiec problemu z podlozeniem pieniazka fajny jest ladnie i
    estetycznie wykonany inne prace tejPANI TEZ sa super warto zajrzec na
    jej strone

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego "Pana Ząbka" to ja jeszcze nie widziałam.Ale zapewne przyjdzie mi się z czasem z tym zmierzyć:) Dziecko ma spersonalizowaną maskotkę to jej duży plus.Same zalety więc jak tu przejść obojętnie obok tak starannie wykonanej maskotki-przytulanki.Warto rozglądnąć się po stronie bo widać,że jej autorka ma pasję do tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja też nigdzie nie widziałam, taki orginalny :-)

      Usuń
  3. Ząbek jest śliczny jednym słowem:) bardzo praktyczna rzecz dla każdego dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa jeszcze czegoś takiego nie widziałam bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkałam się z twórczością tej pani,piękne rękodzieło.W tym wypadku ząbek świetnie sprawdził by się po wizycie u dentysty,stomatologia teraz to skok milowy w tym co było kiedyś,zawsze wracamy z jakąś maskotką,brelokiem,laleczką.

    OdpowiedzUsuń