poniedziałek, 17 listopada 2014

Marjorie Art Jewellery pierścionki z koralików - OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać pierścionki od Marjorie Art Jewellery.




Muszę wam powiedzieć, że nawet nie próbuję sobie wyobrazić ile to pracy, ile czasu, aby coś tak pięknego powstało.

Pierścionki składają się z mnóstwa koralików połączonych rozciągliwą gumeczką. Wszystko połączone jest z sobą starannie, przemyślanie, aby coś pięknego i trwałego.

Pierścionki to kwiatki z dużym koralikiem w środki. Na palcu prezentują się ślicznie, za równo na dużym, jak i na tym dziecięcy.





Sami widzicie, jestem zachwycona, tak więc nie może być inaczej jak szczerze wam polecam.


Zalety:
·       Cudownie się prezentuje.
·       Starannie, dokładnie, precyzyjnie zrobione.
·       Trwałe (nie rozrywają się).
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Marjorie Art Jewellery, gdzie znajdziecie wiele pięknych, ręcznie robionych rzeczy.

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają! Jejku,ile pracy trzeba włożyć,by stworzyć takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chcę się zastanawiać, trzeba mieć mega cierpliwość.

      Usuń
  2. Ale cudowne i zapierające dech w piersi.Pięknie się prezentują i przodującym atutem tutaj jest jakość.Każda dziewczyna wyglądałaby z takim pierścionkiem jak prawdziwa księżniczka:) A i nie jedna kobietka chętnie by je założyła.Bardzo mi się podobają i chętnie rozglądnę się po stronie tych dziełek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyjatkowo
    urokliwie piekne pierscionki ktore stanowia ozdobe malej i duzej
    kobietki bardzo ladnie i starannie wykonane przyczym strasznie
    pracochlone

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zobaczyłam pierscionki to normalnie mowe mi odjelo nie moge sie naatrzec . Bardzo solidnie wykonane ze starannościa, pani któralubila wiele czasu swej asji ochlonela wielkie uklony w jej strone sa przecudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo :) pięknie wykonany i śliczny kolor i na pewno wiele włożonej w to pracy jest, wiem bo sama kiedyś próbowałam robić nawlekane koraliki i hmm nie mam tyle cierpliwości i wszystko co zrobiłam było koślawe, tak więc podziwiam pięny pierścioneczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Era pierścionków wróciła ale są ciut mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń