niedziela, 2 listopada 2014

Majonez Kętrzyński - OPINIA

Zapraszam was na opinię o majonezie jaki otrzymałam od firmy Majonez Kętrzyński.





Standardowa wersja majonezu zawsze była u mnie kupowana z jednaj firmy, każdy inny szybko szedł na bok, bo po porównaniu z ulubionym kiepsko wychodził. Majonez Kętrzyński jest pyszne, idealny smak, konsystencja. Śmiało mogę powiedzieć, że przy moim majonezie "idealnym" nie wyszedł kiepsko, a wręcz wypada rewelacyjnie. 

Majonez ma lekko kwaskowy smak. Świetnie komponuje się z jajkami, a także sałatką np. jarzynową.


Konsystencje ma gęstą, można położyć na jajko, sałatka nie jest wodnista, doskonale się nim smaruje kanapki.



Jak dla mnie majonez Kętrzyńki jest pyszny i z ogromną ochotą go polecam J

Zalety:
·       Lekko ostry smak.
·       Gęsta, kremowa konsystencja.
·       Doskonały do jajek czy sałatek.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Majonez Kętrzyński oraz na jego FB.

4 komentarze:

  1. Co do majonezu mam już swój jeden ulubiony i wypróbowany.Ale coraz bardziej mam chęć na przetestowanie tego skoro już nieraz udowadniałaś,że różne produkty "Majonezu Kętrzyńskiego" są dobrej jakości i przede wszystkim smaczne.Jestem ciekawa czy nadawałby się do ciasta z majonezem i jako baza do sosów.Ale myślę,że tak i z chęcią przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam majonez Winiary,ale ten także wypróbowałam i jest bardzo smaczny. Niestety jako mieszkanki małej miejscowości jest mało dostępny:(

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi pysznie :) szkoda że nigdzie takiego nie widziałam bo też bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super majonez sie wydaje ciekawe gdzie go dostane z takich malych sklepikow bo chetnie gń wyprobuje lubie ostrawe smaki

    OdpowiedzUsuń