niedziela, 2 listopada 2014

Majonez Kętrzyński Babka Makowa- OPINIA

Dziś pokaże wam babkę makową na szybko jaką otrzymałam od firmy Majonez Kętrzyński.




Opakowanie dość nieduże tak więc łatwe do przechowywania.
W środku znajdziemy proszek do którego wystarczy dodać wodę, jajka i trochę oleju, następnie zmiksować mi mamy gotowe ciasto. Banalne, nawet dziecko może zrobić, a to znaczy, że babka nie tylko szybka, ale stanowi doskonały sposób na wprowadzenie w świat gotowania i pieczenia.






Ciasto ma średnio gęstą formę, Łatwo go przelać do brytfanki, a także po niej rozprowadzić.





Babka wychodzi bardzo smaczna. Już podczas pieczenia po kuchni roznosi się wspaniały aromat, sprawiając, że robimy się bardzo głodni. Dużym atutem jest to, że nie jest sucha, a mięciutka, wręcz rozpływa się w ustach. Jej smak jest lekko słodki, makowy. U mnie bardzo posmakowała, dwie godziny po upieczeniu nie było po niej śladu J





Robi się ją szybko, całość zajęła godzinę i 15 minut (łącznie z pieczeniem). Jest doskonałym pomysłem gdy mamy ochotę na ciasto a brak chęci czy talentu na jego zrobienie. Z swojej strony polecam J

Zalety:
·       Łatwo i szybko się robi.
·       Smaczna.
·       Pyszny makowy smak.
·       Niewielka ilość dodatków.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę MAJONEZ KĘTRZYŃSKI oraz na jego FB.

4 komentarze:

  1. Kolejna odsłona ciast z firmy Majonez Kętrzyński.Po wcześniejszych już recenzjach jestem bardzo zadowolona,że w łatwy,szybki i tani sposób można przygotować coś pysznego.A ja nie czuję się w pieczeniu ciast i takie rozwiązanie jest dla mnie idealne.Nie ma porównania do babek gotowych ze sklepu.Pomimo,że to sam proszek i niewiele składników z pewnością jest pyszny i daje satysfakcję,że pomimo małych zdolności kulinarnych można coś wyczarować.Jak najbardziej się zgadzam z oceną.Zasłużona 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smacznie wygląda. Łatwość wykonania jest dodatkowym atutem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie:) i znowu mi smaka narobiłas o tej porze nie moge takich wpisów czytac, zdecydowanie teraz mam ochotę na taką babke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietma
    u mnie tez by znikla w kilka chwil tym bardziej ze uwielbiam slodkosci
    chetnie siegne po nia na probe gdy tyllo wpadnie w moje rece

    OdpowiedzUsuń