sobota, 8 listopada 2014

Lills Jeverly Kolczyki gwiazdki- OPINIA

Chciałabym Wam pokazać coś małego, niepozornego, a jednocześnie ślicznego. Zapraszam na opinie o kolczykach firmy
Lills Jewelry.



Kolczyki są w kształcie maleńkich gwiazdek.  Bardzo ładnie prezentują się na uszach zarówno osoby dorosłej jak i dziecka. Są delikatne, tak więc świetnie pasują do każdego stroju, nawet sportowego.



W całości zrobione ręcznie, z ogromną starannością. Nie znajdziemy najmniejszych niedociągnięć. Są w całości zrobione z srebra 925.

Zatyczki są gumowe. Dla mnie rewelacyjne rozwiązanie. Nawet gdy córka stanowczo za mocno je dociśnie, nie poranią jej delikatnych uszek.


Nic więcej chyba dodawać nie muszę, polecam i zapraszam na stronę, znajdziecie tam wiele pięknych rzeczy.


Zalety:
·       Śliczne.
·       Ręcznie robione z ogromną starannością.
·       Gumowe zatyczki.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Lills Jewelry
Kolczyki – gwiazdki znajdziecie TU 

8 komentarzy:

  1. Piękne delikatne kolczyki.W sam raz dla młodej damy:) Nieoceniona praca ręczna i są tak wypolerowane jakby faktycznie gwiazdki migotały.Wygodne zapięcia to ogromny plus dla mnie.Są tak subtelne,że spokojnie można je nosić na codzień.Z chęcią będę je polecać i zasłużona 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja
    zajrzalam na ich strone i faktycznie maja tam same piekne rzeczy
    kolczyki majej ksiezniczki bym powiedziala o tych gwiazdkach sa cudne
    dla mnie plusem jest to ze sa srebrme

    OdpowiedzUsuń
  3. są śliczne, rewelacyjnie się prezentują :) plusem dla mnie sa gumowe zatyczki :) z chęcią mogę polecić bo można nosić na co dzień :) 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super delikatne kolczyki idealne dla małej dziewczynki, do tego masz pewność, że nikt nie rozerwie jej uszka, bo niesttey takie rzeczy w szkole się zdarzyć moga przy długich kolczykach

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bardzo mi się podobają i jeszcze bezpieczne :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolczyki są bardzo delikatne i muszę przyznać, że mi również czasami uda się takie założyć. Jeśli już robię własnoręcznie kolczyki to często wykorzystuję do tego bigle https://pl.silvexcraft.eu/40-bigle i muszę przyznać, że to właśnie te elementy jubilerskie najbardziej lubię robić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne żeby kolczyki dla dzieci były nie tylko estetyczne, ale również bezpieczne. śliczne wzory są na stronie https://esclusiva.pl/dla-dziecka. Bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń