sobota, 8 listopada 2014

Kraina Dziecka Skarpetki - OPINIA

Dziś chciałabym Wam pokazać skarpetki jakie dostałam od firmy Kraina dziecka.


Skarpetki mają antypoślizgowy spód. Bardzo fajne rozwiązanie, ponieważ dziecko może chodzić bez bucików. Muszę przyznać, że pierwszy raz widzę takie spody w dużych rozmiarach.

Jakość skarpetek jest bardzo dobra. Po wielokrotnym praniu nie zmechaciły się. Spody są w stanie nienaruszonym.

Bordowe skarpetki są dość grube, idealne na jesienne chłody. Misio który stanowi ocieplenie nie znika podczas użytkowania czy prania.




Skarpetki w paseczki są bardzo ładne, milutkie w dotyku, pasują zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopczyka.  Nie uciskają w nóżki, ale również z nich nie zsuwają się.



Obydwie pary skarpetek bardzo dobrze zdały egzamin, tak więc polecam.

A tak się prezentują na nóżkach J
Zalety:
·       Antypoślizgowe spody.
·       Nie mechacą się.
·       Ładne.
·       Wygodne.
·       Nie uciskają.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kraina dziecka
Asortyment firmy możecie kupić TU oraz w sklepie stacjonarnym:
Bydgoszcz Koszalińska 23a Kraina Dziecka

6 komentarzy:

  1. do
    tej pory niespotkalam duzych rozmiarow z antyposlizgiem mikolaj lubi
    biegac bez bucikow wiec takie skarpety sa dla nas dobrym rozwiazaniem
    kolorki ladne dla dziewczynkí i chlopca

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz takie skarpetki są świetne już nawet po wielokrotnym praniu nie niszczy się podeszwa a to ogromny plus i można w nich śmiało biegać godne polecenia 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spotkałam takie skarpetko-buciki w dużych rozmiarach bo moja starsza bratanica takie ma.Te są dobrej jakości bo nic się z nimi nie dzieje nawet po praniu.Mój mały uwielbia biegać w samych skarpetkach więc te są idealne dla niego.Jak najbardziej są godne polecenia i warte uwagi.Zasłużona ocena 10!

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas niestety takie skarpetki nie sa lubiane przez synka, nie wiem dlaczego w sumie, ale ja za to bardzo lubiłam swoje, niesttey już zakończyły swój żywot. takie skarpety sa idealne do śliskich podłóg,a u mnie same panele, no i fajne są bo grube, więc i cieplo w nich dziecku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne są:) często kupuję synkowi właśnie takie z "ABS-em":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super moje dziewczynki nie lubią chodzić w trepkach i często są upadki muszę kupić im takie skarpety :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń