piątek, 28 listopada 2014

KONESSO dawniej KawyWloskie.pl Herbata Loyd Tea Strawberry 20x2g - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie Loyd Tea Strawberry 20x2g jaką otrzymałam od KONESSO dawniej KawyWloskie.pl.


Opakowanie ma dość ciekaw, fajnie się otwiera, można ponownie zamknąć.


W opakowaniu znajdziemy 20 torebek herbaty, a każda osobno zapakowana. Bardzo lubię takie rozwiązanie, herbata mi nie wietrzeje i jest to niezmiernie higieniczne. Mogę pojedynczą saszetkę mogę wrzucić do torebki i wiem, że bez obaw będę mogła ją zaparzyć.


Herbatka ma smak i zapach intensywnie truskawkowy. Osoby nie pijające mocnej, zaparzą z jednej torebki dwie dobre, średnio mocne herbaty. Jest smaczna zarówno z cukrem jak i bez, nie czuć intensywnej goryczy.

W składzie herbaty nie znalazłam, żadnych niepokojących dodatków, tak więc bez obaw podaje dzieciom, które ją uwielbiają, a muszę Wam się przyznać, że młodszy nie zna smaku standardowej herbaty, córka poznała w przedszkolu, piła, aż jeden raz.

Herbatka jest pyszna i zdrowa, a ja ją Wam z ochotą polecam.

Zalety:
·       Każda saszetka osobno pakowana.
·       Mocna, a więc wydajna.
·       Truskawkowy smak i aromat.
·       Bez zbędnych dodatków, tak więc można podać dziecku.
Wady:
BRAK
Moja ocena:
Serdecznie zapraszam na stronę KONESSO dawniej KawyWłoskie.pl oraz na FB

Herbatę Loyd Tea Strawberry 20x2g znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. uwielbiam
    owocowe herbaty a truskawi to ulubione owoce moje i synka tak wiec juz
    mam smaka na nia tak samo jak syn uwielbia herbatki i napewno mu
    posmakuje .z checia ja sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam truskawki rzadko pije herbatę ale jak już to owocowa ;) ma ciekawe opakowanie i jest wydajna godna polecenia i świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam truskawki ale herbatka truskawkowa zbytnio nie przypadła mi do gustu wolę owoce leśne lub cytrynową.Aczkolwiek tego producenta nie znam więc i może by mi zasmakowała :) Super,że bez wahania można podać dziecku a to duży plus.Chętnie rozejrzę się po stronie producenta i zobaczę co jeszcze ciekawego ma w swoim asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo ciekawą kawę ale o tym bliżej innym razem :-)

      Usuń
  4. Ja jestem zwolennikiem czarnej herbaty :) Nie znam tej marki herbat być może jest dobra a właściwe ta truskawkowa musi być dobra skoro nasza blogerka tak twierdzi :) Kto wie może i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem przeciwniczką czarnej i mało która ma u mnie uznanie, za to owocowe lubię :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam owocowe herbaty z chęcią spróbuję bo nie znałam tej marki herbaty Dworaczek sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ostatnio popijac herbatę w pracy, ale tam nie ma takiej dobrej i fajnym rozwiązaniem byłoby noszenie sobie taki saszetek z herbatą, a skoro ją polecasz to i ja spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciała, bo teraz piję morze herbaty wszelakiego gatunku i już nie wyrobię na nie finansowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam owocowe herbaty:) a dodatkowo,jak są każda osobno zapakowane to higiena i dłuższa trwałość;)

    OdpowiedzUsuń