środa, 12 listopada 2014

KARTONIAKI - OPINIA

Zapraszam na opinię o Kartoniakach.


Muszę przyznać, że nigdy bym nie powiedziała, że kawałek zwykłego kartonu może sprawić tyle frajdy, a tu proszę.

W opakowaniu znajdziemy pięć różnych zwierzątek w formie rozłożonego kartonu. Naszym pierwszym zadaniem jest poskładanie go w odpowiedni sposób, a następnie ozdobienie wedle gustu.

Córka zdecydowała się na słonia, dużego z fajnymi uszami.





Do zestawu dołączona jest czytelna, prosta instrukcja dzięki której łatwo zwierzaka złożyć.



Karton jest dość gruby, solidny. Nie stało się z nim nic pod wpływem malowania farbkami z wodą, a także późniejsza zabawa nie pozostawiła uszkodzeń.





A to słoń Amelki:


Sami widzicie ile fajnej zabawy dają Kartoniaki. My polecamy rodzinnie J

Zalety:
·       Zabawa na wiele godzin.
·       Solidny, gruby karton.
·       Łatwa, dokładna instrukcja.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę KARTONIAKI oraz na ich FB

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjna forma rodzinnej zabawy:) jak mój synek podrośnie to także będę poszukiwać kreatywnych zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się podobają rzeczy z kartonu wczesniej mielismy domek taki to pare dni się malowało zabawa na całego polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywna i zachęcająca wszystkich domowników do wspólnej zabawy.Moja kiedyś bratanica dostała takie zestaw "Kartoniaków" i była z niego mega zadowolona.Można z tego stworzyć naprawdę całe zoo:) Nie potrzeba żadnego kleju ani nożyczek tylko wystarczą nam nasze rączki:) A można je przyozdobić czym tylko chcemy-farbami,naklejkami...czymkolwiek:) Jestem jak najbardziej na tak za takimi zabawami kreatywnymi:) Zasłużona 10!

    OdpowiedzUsuń
  4. nieznalam
    czegos takiego zaskoczylas mnie i to pozytywnie napewno go wyprobuje
    tylko mikolaj podrosnie bo teraz by go potargal w mig .slon amelki
    bardzo ladn4e wyglada .cala rodzina miala zajecie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja super zabawa dla całej rodzinny super rzecz :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. superowe, ja uwielbiam kartonowe zabawy, Katoniaków nie miałam przyjemności testować, ale zwykłe kartony zamieniłam a tor i garaże, to już ze 4 lata temu i nadal służą mojemu chrześniakowi, sam sobie je ozdobił po swojemu i ma jak do dziadków przyjedzie. Kartonowe zabawki niby wydają się nietrwałe, ale wcale tak nie jest, a do tego wspólne ozdabianie daje wiele radości i zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy w domku ,jeszcze nie złożone,czekam na spokojny dzień by wspólnie się pobawić.Bardzo duży format zabawek,opakowanie kusi by rozpakować,jak zrobimy dopiszemy swoją opinię.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa. Dziecko ma frajde. Rodzic tez z pewnością :) warto kupic

    OdpowiedzUsuń