niedziela, 23 listopada 2014

Kalendarze Avanti Kalendarz Ścienny Duży "PRZYJACIELE" - OPINIA

Dziś pokażę wam Kalendarz Ścienny Duży "PRZYJACIELE" od Kalendarze Avanti.




Będzie to ciut inna opinia, ponieważ nie będę wam opowiadać o jakości, byłoby to śmieszne J

Kalendarz składa się  z sześciu kartek, a których po obu stronach mamy jeden miesiąc. Znajdziemy w nim kto obchodzi imieniny każdego dnia oraz na czerwono zaznaczone święta – czyli standard. Prócz tego zamieszczone są informacje jaki znak zodiaku przypada na dany miesiąc.


Obrazki mnie oczarowały. Cudowne żywe kolory. Piękne zwierzaki, w których idzie się zakochać. Zresztą sami zobaczcie J





Dodatkowy plus za metalową część na której kalendarz się zawiesza. Jest solidna, więc na pewno przetrwa rok.


Kalendarz jest śliczny i ja z ochotą polecam.


Zalety:
·       Cudowne obrazki.
·       Żywe kolory.
·       Metalowa zawieszka.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Kalendarze Avanti oraz na ich FB.

Kalendarz Ścienny Duży "PRZYJACIELE" znajdziecie TU

20 komentarzy:

  1. ladny
    i solidny do tej pory niespotkalam takiego a widzialam juz sporo ich
    jakor zaden nieprzypadl mi do gustu bo niemial zawieszki tylko dziurke
    albo jakies kolory matowe a tu sa ladnę zywe .super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje a do tego słodkie i żywe kolory obrazków świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych zwierzakach idzie się zakochać :-)

      Usuń
    2. no zawieszka jest solidna :) napewno przetrwa rok :P

      Usuń
    3. tak mi się wydaje, ale jak nie na pewno napiszę :-)

      Usuń
  3. Zawsze poluję na kalendarz Avanti jest tyle konkursów a jakoś nie mogę nic wygrać..:)
    Kalendarz ścienny to u mnie mus a ten wygląda niezwykle zachęcająco bo i ma piękne żywe obrazki i zawieszkę solidną w końcu musi wisieć na ścianie cały rok :) Wogle wybór kalendarzy tej firmy jest ogromny i ciekawy więc z pewnością każdy znajdzie odpowiedni dla siebie.Jak dla mnie zasłużona ocena !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kalendarz na ścianie musi być, mimo, że mam w domu masę innych z tego się najczęściej korzysta.

      Usuń
    2. moja córka uwielbia koty, więc na kalendarz z kotami próbuje D:

      Usuń
  4. Najbardziej cieszy jak obrazki w kalendarzu są fajne, żywe, kolorowe. Ja nie lubię osobiście kalendarzy, bo ciągle muszę coś planować, ale takie ze zwierzątkami są mega i chętnie bym sobie na nie popatrzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest sliczny moj syn jak zobaczyl powiedział daj i uśmiech na twarzy wiec naprawde sliczny i słodkie zwierzaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prezent na mikołaja czy pod choinkę jak znalazł :-)

      Usuń
  6. Bardzo solidny i ładnie wykonany:) dobre rozwiązanie z podawaniem imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten kalendarz,piękne obrazki i duży format co jest jego atutem :) Z pewnością muszę się zaopatrzyć w niego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka ma bzika na punkcie takich kalendarzy z wizerunkiem zwierzaków - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń