wtorek, 4 listopada 2014

Impuls-24.pl Filtr dzbankowy BWT TEA&COFFEE 2,7l Mg2+ - OPINIA

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z Impuls-24, do testowania otrzymałam Filtr dzbankowy BWT TEA&COFFEE 2,7l Mg2+ .


Nigdy nie fitrowałam wody. Teraz to robię i będę już zawsze. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, ale po kolei.

Filtr dzbankowy przyszedł w częściach, czyli aby go użyć trzeba było go złożyć. Wydawało się dość trudne, okazało się banalnie proste, a wszystko dzięki doskonałej instrukcji która wszystko ładnie opisuje.









Jakość czajnika jest bardzo dobra, nie zachodzi osadem, a elektroniczny zegar odmierzający ilość użyć nie psuje się.

Czy działa? Moim zdaniem bardzo. Miałam duży problem ponieważ czajnik do gotowania wody musiałam wymieniać co miesiąc z powodu takiej ilości kamienia, że bałam się go używać dalej. Odkąd filtruję wodę przed gotowaniem na czajniku nie ma kamienie.

Mam zawsze odlaną przegotowaną wodę w kubeczku. Kubeczek ten mimo częstego mycia, zachodził mi osadem, teraz już nie.
Kolejny plus to zmiana smaku wody. Niestety zdarza mi się sięgnąć po wodę z kranu i jej smak jest okropny, czuć chlor. Gdy wodę przefiltruję nie ma takiego smaki, a wręcz stwierdzam śmiało, że dość dobra jest.

Same plusy, a gdzie minusy. Znalazłam jeden mały, wielkość czajnika, na moją czteroosobową rodzinę jest trochę za mały i wodę muszę filtrować dość często, nie mniej wielkość czajnika nie jest wadą. Przecież zawsze można zaopatrzyć się w większy J

Z swojej strony jestem mega zadowolona, że go poznałam, to będzie przyjaźń na wiele długich lat. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
·       Łatwy w obsłudze.
·       Elektroniczny zegarek nie psuje się.
·       Sprawia, że kamień nie osadza się podczas gotowania wody.
·       Zmienia smak wody na zdecydowanie lepszą.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę IMPULS-24.pl oraz na ich FB.

Filtr dzbankowy BWT TEA&COFFEE 2,7l Mg2+ znajdziecie TU

4 komentarze:

  1. Ja w zeszłym roku na urodziny dostałam dzbanek z filtrem i jestem z niego bardzo zadowolona.Często kupuję filtry w cenie promocyjnej więc nie jest to dla mnie duży wydatek.Dobrze,że ten filtr pasuje do dzbanków różnej marki i to już jest dla mnie duży plus.Woda dzięki MG2 zmienia smak ale to jest jego dużym plusem.A przecież taki filtr usuwa chlor czy metale ciężkie.Elektroniczny zegarek jest z pewnością jego dużym atutem, bo nie wszystkie modele przecież go zawierają.Ja jestem jak najbardziej za tym produktem! Słuszna ocena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie mam filtr podobny do Brity, nie pamiętam jego nazwy,ale także jest bardzo dobry. Smak wody jest całkiem inny,a i mniej kamienia "pijemy":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nie wierzyłam w te filtrowanie wody ,ale po waszych opiniach muszę zakupić sobie taki Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie wyobrażam sobie już bez dzbanka życia:) ma nawet dwa, bo jeden jest do czajnika gazowego, a drugi do elektrycznego, a w zasadzie to dwa są dlatego, że jak pojawił się synek to dużo wody gotowaliśmy i często i nie nadążyłam z jednego dzbanka filtrować, ale efekty są rewelacyjne. jak ja widzę co dzieje się z moim szklanym czajnikiem elektrycznym jak naleje nieprzefiltrowanej wody, to od razu sobie myślę, kurcze chyba już 50 czajników bym wyrzuciła, bo kamień i osad z niego bardzo niszczy czajniki, a tak używam dzbanka i przyznam się sama, że chyba rok temu odkamieniałam mój czajnik. Naprawdę warto w domu mieć czajnik, bo taka przefiltrowana wodę ja sobie nieraz dolewam do zbyt gorącej herbaty i mam pewność, że jest czysta:)

    OdpowiedzUsuń