sobota, 22 listopada 2014

bioExpert Odkamieniacz biologiczny - OPINIA

Zapraszam na opinię o odkamieniaczu biologicznym firmy bioExpert.



Nie wiem jak wy ale ja podchodzę do takich specyfików dość ostrożnie, szczególnie jeśli chodzi o toaletę, co bym nie robiła i tak się osadza kamień, co za ładnie nie wygląda. Próbowałam wiele specyfików i efekt albo bym marny albo zerowy.

Odkamieniacz biologiczny bardzo miło mnie zaskoczył. Nie powiem, że stał się cud i po jednym użyciu cały kamień odszedł w zapomnienie, ale po użyciu 2 saszetek w tygodniowym odstępie efekt jest widoczny (kamienia jest tak o 50% mniej) i nie osadza się nowy.


Opakowanie jest praktyczne, bardzo ciężko je otworzyć, co uważam, za dużą zaletę. Mam gwarancję, że dziecko nie dostanie się do środka, co by mogło się źle skończyć.

W jego środku znajdziemy 4 saszetki. Bardzo fajne rozwiązanie. Wiem, że dodam dokładnie tyle proszku co trzeba.



Po wrzuceniu saszetki do ubikacji tworzą się duże ilości niebieskiej piany. Mam wrażenie, że wchodzi ona w kamień, dlaczego? Ponieważ po wyczyszczeniu, miejsca w których jeszcze kamień pozostał pozostają lekko niebieskie i utrzymuje się taki kolor do dwóch dni, a kamienia stopniowo ubywa. Wybaczcie ale nie pokażę wam tego na zdjęciach, ponieważ nie wypada J


Zapach porównałabym do miętowej pasty do zębów. Pachną tak saszetki, a także zapach roznosi się po całej łazience parę godzin po użyci. Mnie osobiście bardzo się to podoba.

Podsumowując odkamieniacz biologiczny uważam za bardzo dobry produkt i polecam.

Zalety:
·       Skutecznie pomaga w zwalczaniu kamienia oraz zabezpiecza przed ponownym jego powstawaniem.
·       Opakowanie które ciężko otworzyć.
·       Praktyczna forma saszetek.
·       Przyjemny, miętowy zapach.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę bioExpert oraz na ich FB.

Odkamieniacz biologiczny znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. to
    cos dla mnie mamy strasznie twarda wode i wciaz mamy problem z kamienie
    odwiedze ich strone i moze zakupie i nam pomoze lubie zapach miety wiec
    jest przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt do czyszczenia i ochrony muszli. Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś fajnego.Chyba każdy z nas ma problemy z doczyszczeniem toalety a tu taka niespodzianka.Widać,że powoli się substancja uwalnia i działa to na efektywność,którą chcemy uzyskać.I ten dość przyjemny zapach a zazwyczaj takie środki nie zbyt ładnie pachną a tu jednak miłe zaskoczenie...:) Jak najbardziej jestem zachęcona na wypróbowanie tego środka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowy zapach jest taki odświeżający i rześki. Bardzo mi się podoba, że trudne do otworzenia opakowanie i że ma saszetki nie trzeba sie zastanawiać ile sypać i na ile starczy

    OdpowiedzUsuń
  5. U mojej matki też twarda woda, mieszka na wiosce

    OdpowiedzUsuń
  6. To napewno warto spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo super wiadomość, ja nie mam co prawda problemu z kamieniem i mnie wystarczają jedynie domowe sposoby, ale fakt jeśli woda jest twarda to z kamieniem ciężko walczyć i widać produkt godny wtedy polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda żona zajmuje się takimi sprawami ale już widzę zadowolenie blogerki z wykonanych testów i przede wszystkim skutecznych :) Takie specyfiki są potrzebne dla ułatwienia pracy bo nikt nie lubi się męczyć przy czyszczeniu toalety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas zadzialala ta saszetka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa. Jestem zachęcona jak najbardziej wypróbować ten środek do czyszczenia toalet:)Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń