środa, 8 października 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „Nie do wiary - w kuchni czary”.

Zapraszam na opinię kolejnej książeczki wydawnictwa Liwona. Dziś pokażę Wam .





Książeczka pokazuje nam jak wyczarować w prosty sposób niezwykłe kanapki, figurki, tosty, dania na talerzu oraz desery. Każda potrawa opisana jest krok po kroku, oparta dokładnymi zdjęciami, dzięki czemu tworzy się je bardzo łatwo.







Dzięki książeczce możemy w prosty sposób wyczarować niezwykłe zwierzątka, co zachęci do jedzenia nawet największego niejadka.

Obrazki, na których wszystko dokładnie widać sprawiły, że córka z ochotą sama z niej korzystała. Jest to dla niej fajna zabawa, a jednocześnie jest dumna, że potrafi sama przyrządzić potrawy, bez pomocy mamy czy taty.

Synek natomiast chętnie bierze udział w robieniu książeczkowych cudów. Dzięki książeczce śmiało bierze udział w przygotowywaniu potraw, świetnie spędza czas z resztą domowników, a ciekawe potrawy z ochotą zjada.

Książeczka pomaga wprowadzić dziecko w świat kuchni, jest pomocna dla rodziców niejadków. Zachęcam każdego rodzica do poznania jej bliżej, aby każdego dnia mógł z dzieckiem wyczarować cuda na talerzu.

Zalety:
·       Każda potrawa wyjaśniona za pomocą teksty i obrazków.
·       Pokazuje jak łatwo stworzyć cuda na talerzu.
·       Starsze dziecko może korzystać z niej samo.
·       Duża ilość przepisów.
·       Pomaga wprowadzić dziecko w świat kuchni.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę LIWONA oraz na ich FB.

Książeczkę pt.: „Nie do wiary w kuchni czary” znajdziecie TU (w środku jest to samo, różni się tylko okładką :-)  )

6 komentarzy:

  1. coraz piękniejsze te książeczki i ciekawsze, kurcze a ja coraz bardziej chcę takie książeczki jak czytam Twoje opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie
    ze jest taka ksiazeczka chyba ja zamowie .dobrze miec gdzie poczytac
    tak dobre opinie o tak fajnych ksiazeczkach Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł już mi się podoba Dworaczek Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie się prezentuje:) Super,że takie kreatywne pomysły znajdują się w jednym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ciekawy sposób można zachęcić dziecko do poznawania kulinariów.Obrazki zaciekawiają dzieci co można samemu stworzyć w kuchni.Książka naprawdę godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej książki szukałam,niestety mój syn to niejadek a recenzja książki zachęca i mnie do spróbowania swoich sił w kuchni.Jasne przepisy krok po kroku i cudowne dzieła mam nadzieje ,że trafią do serca i brzuszka mojego niejadka.

    OdpowiedzUsuń