czwartek, 2 października 2014

PROVITA-BioSiva Batoniki Oskri- OPINIA.

Dziś chciałabym wam pokazać batoniki które otrzymałam w ramach współpracy z PROVITA-BioSiva.



Otrzymałam pięć różnych smaków, jednak nie są to wszystkie dostępne smaki, jest ich sporo więc każdy może znaleźć idealny dla siebie. Nie miałam wcześniej styczności z takimi batonikami i muszę przyznać, że bardzo mile mnie zaskoczyły.



























Każdy z nich ma inny, bardzo ciekawy, orginalny smak. Są bardzo dobre, a przy tym nie bardzo słodkie i nie mdłe.

Lekko sycą tak więc doskonale nadają się na przekąskę. Doskonale nadają się do szkoły, są świetną alternatywą słodkich, tuczących batonów, którymi zazwyczaj zajadają się dzieci.

Zarówno nam dorosłym jak i dzieciom bardzo posmakowały, tak więc z przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Nie bardzo słodkie, nie mdłe.
·       Różne smaki.
·       Świetna alternatywa słodkich batonów.
·       Lekko sycące.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Provita- BioSiva oraz na ich FB

Batoniki znajdziecie TU

10 komentarzy:

  1. Super że pojawiło się coś takiego na rynku koniecznie musze spróbować Dworaczek Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. a
    wiesz moze gdzie je kupimy bo chetnie sprobuje i sama sie przekonam
    jakie sa. nawet jako przekaska do pracy by sie przydala. ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozwiązanie na przekąskę.Dość duży wybór w asortymencie i muszę koniecznie ich wypróbować bo wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wiem widzialam ale mysle o sklepach takich naszych bo wygladaja smakowicie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglądają smakowicie ale są smakowite:) W ofercie widziałam 9 różnych batoników więc każdy coś znajdzie bez wątpienia dla siebie:)

      Usuń
  6. UWIELBIAM TAKIE BATONIKI, OSTATNIO KUPOWAŁAM WIELOZBOŻOWE I TEŻ UWAŻAM, ŻE SĄ O WIELE SMACZNIEJSZE. Z RESZTĄ JA JESTEM Z TYCH CO NA KAKAO MUSZĄ UWAŻAĆ, WIĘC TAKIE BATONIKI TO SUPER ALTERNATYWA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. racje masz kasiu takie batoniki sa rozwiazaniem dla osob uczulonych na kakao Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmm na pewno są przepyszne :) A kokos mango to już całkiem ślinka cieknie na sam widok!

    OdpowiedzUsuń