niedziela, 26 października 2014

Pitbull energy drink- OPINIA

Lubicie napoje energetyzujące? Ja do tej pory nie miałam o nich zdania, a teraz zapraszam na recenzję o takim napoju firmy Pitbull.



Pewnie zastanawiacie się czy faktycznie działają, więc od tego zacznę. Jestem typ co bez kawy nie umie żyć. Niestety nie dosypiam i pierwsze co rano robię to kawa, inaczej nie jestem w stanie funkcjonować. Gdy przyszły napoje energetyzujące postanowiłam na drugi dzień nie pić kawy, wystarczyło pół puszki abym się doskonale obudziła. Przy dwóch jestem w stanie funkcjonować cały dzień i bez problemu zasnąć wieczorem, a bywało tak, że po kawie, mimo ogromnego zmęczenia nie mogłam spać.

W smaku napój jest bardzo dobry, orzeźwiający.

Mam dla was jedną radę, nie przesadzajcie. Ja niestety to zrobiłam, od niedzieli praktycznie nie spałam i tak sobie popijałam puszka za puszką. Efekt był taki, że bolał pęcherz i to bardzo. Nie mniej nie myślcie, że to wada czy wina napoju, bo tak nie jest. Wypiła w ciągu doby ponad 10 (i to grubo ponad) puszek, a wiadomo, że za głupotę trzeba płacić L

Napój energetyzujący rewelacyjnie zastępuje kawę, a przy tym jest smaczny. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·       Doskonały zamiennik kawy.
·       Dobry w smaku.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Pitbull energy drink oraz na ich FB

17 komentarzy:

  1. Równiez lubie, ale osobiscie wole kawe, choc czasem gdy jestem w centrum kupuje taki energy drink, bo działa pobudzajaco i jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam od jakiegoś czasu zastąpić kawkę energetykiem:) Niektóre nie mają zbyt dobrego smaku,ale jeśli jest dobry to poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu się czepia, a każdy ma prawo do błędów nie uważasz? Dzielę się z wami doświadczenie nie aby pan doskonały znalazł kolejny powód do swojego wymądrzania, a żeby ktoś nie popełnił go :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ja nie przepadam za napojami energetyzującymi.Ale mój mąż chodząc na nocki często je pije i faktycznie są lepsze od kawy.Oczywiście wszystko z umiarem.Niektóre nie są dobre w smaku.Panie Zbigniewie albo "pani" bo już niewiem czytając wypowiedź raz w rodzaju męskim...raz żeńskim.. nawet zwykła "Pepsi","Coca cola" mają w sobie dużo kofeiny.Wszystko jest dla ludzi tylko wszystko trzeba robić z głową.Ja odzwyczaiłam się od kawy będąc w ciąży i karmiąc piersią.Piję kawę teraz oczywiście a to nie jest "konieczność".Od czasu do czasu chętnie zamienię kawę na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i to pan, tu tu człowiek chce się błędami podzieli i na coś takiego trafia, a jak się z kawą przesadzi też są jazdy, niestety miałam 4 doby bez snu praktycznie i czymś się próbowałam ratować :-)

      Usuń
    2. No i dobrze,że błędami się Aniu dzielisz przecież nas przestrzegasz.Człowiek całe życie się uczy a "głupi" umiera.Ja lubię wpisy blogowe Ani to zawsze szczerze podzieli się z nami dzieli informacjami.Czytając nazwę użytkownika to pan ale już w wypowiedzi tej osoby się gubię....

      Usuń
    3. Dzięki, i nie przestanę się z wami dzielić, lubię to a zresztą wiem, że czyta mnie dość dużo osób co bardzo motywuje :-)

      Usuń
  5. Żeby nie było nie ja usunęłam wypowiedź Zbigniew Colombo, zrobił to on sam, czego nie rozumiem, no ale nie wszystko muszę rozumieć prawda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nie podoba to kasuje
    A takich wynalazków nie kupuje!
    Ostrzegam wszystkich jak leci
    Bo niestety sięgają po nie nawet dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma tu prawo wypowiedzieć się.Mamy swoje zdania i Ania szanuje tutaj czytelników.Chodziło tylko o to,żeby się nie wymądrzać bo każdy z nas jest tylko człowiekiem i popełnia błędy.A ja jestem sama mamą i wiem co mam podawać dziecku a co nie.

      Usuń
    2. Zdzisława bardzo mądre słowa. tak trzymać :-)

      Usuń
    3. Nie musi Pan kupować takich jak to Pan powiedział "wynalazków",ale inni mają do tego zupełne prawo,jak również mają prawo popełniać błędy. Pana komentarze są troszkę nie na miejscu...

      Usuń
    4. Ja też uważam, że to nie jest zabronione, hmm wszystko jest dla lubi i w zasadzie co nam dzisiaj nie szkodzi, ja się pytam? Ja tez kiedyś trafiłam na takiego pana/pania co to mnie próbowała wmówić, że wygrałam konkurs bo pracuje w nestle i że będę krócej żyć, jedząc nestle. Ok będę , nie będę bo czy ja kupię napój enegretyczny, izotoniczny, czy napój gazowany to też sobie szkodzę. A czemu rodzice tak "poją" dzieci sokami, soczkami, a co to niby lepsze jest tyle samo chemii we wszystkim jest i jak mi nie pasuje to nie piję po prostu. A co do napoju to ja uważam, że kawa rozpuszczalna a taki napój są sobie porównywalne, Tylko naturalne ziarna, które byśmy sami mielili dają pewność prawdziwej kawy, a inne kawy mielone, rozpuszczalne też mają wiele szkodliwych substancji. Ja tam piję czasem jakiego energetyka jak mały ząbkuje i wstaje mi 20 razy w ciągu nocy i siedzę w nim sama caly dzien to muszę być wśród żywych i takie energetyki zdecydowanie lepiej działają niż kawa :)

      Usuń
  7. szkoda
    ze nieznalam tego cuda pracujac 12h i marzac o kawie niemialam jak
    zejsc na kawe a taki drink byly super. teraz czasem siegam po niego by
    funkcjonowac wszystko jest dla ludzi

    OdpowiedzUsuń
  8. a
    pan niewie popelnial bledow .lepiej napisac prawde tak jak ania niz
    sciemne walic .z ochota cytam twoje opinie tak dalej Aniu nasza

    OdpowiedzUsuń