piątek, 17 października 2014

Partylite Warszawa - dekoracja wnetrz świeczka Tealight- OPINIA

Kolejna pachnąca recenzja czyli zapraszam w świat zapachów Partylite Warszawa - dekoracja wnetrz. Dziś przybliżę Wam świeczki Tealight.
  

Szare opakowanie kryje zwykłe, białe świeczki, wyglądem przypominające podgrzewacze. Nic cudownego, nic zachęcającego, ale to tylko pozory.


Zapach bardzo delikatny gdy się nie palą, ale gdy zapalimy staje się magia (inne słowa byłyby nie odpowiednie). Zapach jaki z nich się wydobywa przenosi nas w okres świąteczny, do kuchni babci. Czuję ten cynamon wydobywający się z pierniczków, tą wanilię łamaną, kruszoną do ciasta. Dla mnie zapach jest magiczny, świąteczny, doskonały.

Świeczka mimo, że jest mała, niepozorna starcza na dość długi czas.


Zapach ma obłędny i z swojej stroni nie tylko polecam ale wręcz zachęcam do zakupów J

Zalety:
·       Zapach zabierający mnie w święta z dzieciństwa.
·       Mała, niepozorna, a taka wydajna.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę https://www.facebook.com/PartyLiteDekoracjaWnetrz.

6 komentarzy:

  1. Mmm,uwielbiam zapach przygotowań do świąt:) Zwłaszcza cynamon!:) Ach kusisz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej porze recenzję napisałaś i narobiłaś mi ochoty na relaks przy świecach i skąd ja o tej porze wezmę tak obłędnie pachnące świece? :( te małe świeczki zapachowe mają to do siebie, że i spełnią funkcję podgrzewacza i rozsieją przepiękny zapach po mieszkaniu. Czyli wprost idealne połączenie :) Oczywiście ja zazwyczaj swoich zapachowych świeczuszek używam tylko do zapachu, no ale wiadomo, że jako podgrzewacz też świetnie by sie spisały. Najbardziej trafia do mnie słowo "obłędnie" to znaczy, że już czaję się na te świeczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja nagroda wygrana w konkursie z Partylite Warszawa - dekoracja wnętrz dotarła.Doskonale wiem,że ich produkty są wysokiej jakości a zapach długo się utrzymuje.Bardzo lubię zapach cynamonu i napewno świeczka przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt
    wygladaja jak male zwykle ale maja swoja magiczna moc przypominaja nam o
    magi swiat krzataniny po kuchni oj cudnie ja opisalas i zachecilas by
    ja miecEWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała ale daje odpowiednią woń i ciepło,też stosuję wieczorami

    OdpowiedzUsuń
  6. ty jestes jak waz kusiciel zapragnelam je miec i chyba zakupie je idealne na jesienne wieczoryEWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń