niedziela, 5 października 2014

Partylite Warszawa - dekoracja wnetrz świeczka maxi tealight fogowa femme fatale - OPINIA

Zapraszam was do świata zapachów Partylite Warszawa - dekoracja wnetrz.


Chciałabym wam przybliżyć świeczki maxi tealight fogowa femme fatale.


Zacznę od zapachu który jest boski. Można w nim wyczuć czarną porzeczkę oraz figi, a także nutę konwalii i bzu. Roznosi się po całym pomieszczeniu, dając odprężenie, rozluźnienie. Czuć go jeszcze długo po zgaszeniu świeczki. Jest dość intensywny, ale nie duszący.


Wizualnie świeczka przypomina podgrzewa, tylko jest sporo większa. Może nie zachwyca, ale osobiście nie uważam tego za wadę. Jest wiele cudownych ozdób do których takie świeczki pasują. W opakowaniu znajdziemy cztery sztuki.

Jej wydajność jest bardzo duża. Świeczka pali się dość wolno. Wystarczy pół godziny jej palenia, aby zapach pozostał w pomieszczeniu na długie godziny.


Według mnie jest to jedna z piękniejszych zapachowo świeczek. Z ogromną przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Cudowny zapach.
·       Wydajna.
·       Zapach dość intensywny i długo utrzymujący się.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Partylite Warszawa -dekoracja wnetrz

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach owoców:) I estetycznie także ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach
    ktory pobudzi nasze zmysly odpowiedni na romantyczna kolacje uwielbiam
    takie swieczki kupuje wiele ich w roznych zapachach EWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię świeczki zapachowe.O takim zapachu jeszcze nie miałam okazji wypróbować.Zaletą jest to,ze świeczka jest wydajna i starcza na długo.W recenzji doszukałam się słowa zapach intensywny "duszący" czyżby to przyćmiewało wszystkie inne zalety..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówka się wkradła :-) Już poprawione, gdyby był duszący na pewno 10 by nie dostała. Dziękuję za zwrócenie uwagi :-)

      Usuń
  4. nie dobrze, bardzo nie dobrze nie mogę czytac takich recenzji bo zaraz sama chce takie w domu:) Jeszcze jakiś czas temu miałam manie świec zapachowych, do dziś mam jedną szufladę pełną małych zapachowych podgrzewaczy, oczywiście teraz musze je chowac bo mój synek szybko by z nimi zrobił porządek. No ale moje świeczuszki to takie hmm zwykłe są, jakoś długo to się nie palą i jakość ich wiele pozostawia do życzenia, a ja tu czytam taką pochlebną opinię i sama żałuję, że nie mam takich w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo... czyżby konkurencja Yanke Candly nam rośnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki i dekoracje wnętrz naprawdę są godne uwagi, katalog jest ciekawy i inspiruje do kreatywnego myślenia, a w rzeczywistości produkty są po prostu niezastąpione :)
    Sprawdź bieżącą ofertę u Konsultanta PartyLite: http://www.partylite-sklep.pierwszejklasy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo warte uwagi i strasznie wydajne, opinia z października a ja nadal je mam mimo używania :-)

      Usuń