środa, 22 października 2014

Majonez Kętrzyński Babka Cytrynowa- OPINIA

Dziś pokaże wam babkę cytrynową szybką do zrobienia od firmy Majonez Kętrzyński.


Opakowanie dość nieduże tak więc łatwe do przechowywania.
W środku znajdziemy proszek do którego wystarczy dodać wodę, jajka i trochę oleju, następnie zmiksować mi mamy gotowe ciasto.



Ciasto ma średnio gęstą formę, dzięki niej łatwo go przelać do brytfanki.



Babka wychodzi bardzo smaczna. Już podczas pieczenia po kuchni roznosi się wspaniały cytrynowy aromat. Nie jest sucha, a mięciutka, wręcz rozpływa się w ustach. Jej smak jest cytrynowy ale słodki, jakbyśmy cytrynę cukrem posypali. U mnie bardzo posmakowała, dwie godziny po upieczeniu nie było po niej śladu J



Robi się ją szybko, całość zajęła godzinę i 15 minut (łącznie z pieczeniem). Jest doskonałym pomysłem gdy mamy ochotę na ciasto a brak chęci czy talentu na jego zrobienie. Z swojej strony polecam J

Zalety:
·       Łatwo i szybko się robi.
·       Smaczna.
·       Cytrynowy aromat i smak.
·       Niewielka ilość dodatków.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę MAJONEZ KĘTRZYŃSKI oraz na jego FB.


7 komentarzy:

  1. fajny pomysł na coś taniego, a dobrego. Z checia wypróbuje przepis, choc nie zawsze pioke babki

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze,bardzo zachęciłaś mnie na tak expresowe ciasto w szczególności,że nie lubię zbytnio piec ciast.Nie potrzeba wielkich zdolności kulinarnych by zrobić coś słodkiego gdy przyjdzie na to ochota.Lubię babkę cytrynową,jadłam nawet grejpfrutową.Nie potrzeba wielu składników a co się przekłada na fakt,że babka jest smaczna,łatwa i tania w przygotowaniu.Tylko Aniu dodaj link gdzie można tą babkę znaleźć bo u mnie na sklepowych półkach napewno jej nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki będą jak tylko firma mi podeślę, mam 8 ich recenzji na 14 dni i dlatego poszła bez linków inaczej bym się w terminie nie zmieściła, dam znać na FB jak linki będą dodane.

      Usuń
  3. Mniam! Uwielbiam wszelkiego rodzaju babki i ciasta:) a,że nie mam zbyt dobrego talentu do pichcenia to tym bardziej poszukam tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ja uwielbiam bawić się w kuchni, ale przy dziecku nie mam na to czasu. A taka babka kurcze ratowałaby mnie z opresji niezapowiedzianych gości, no może zapowiedzianych ale że zaraz będą ;) wygląda super i sam fakt, że tak szybko się ją robi, ja jestem bardzo za takimi ciastami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa. Ale czy to jest do kupienia w sklepach. Bo nie spotkałam jeszcze tego na półeczkach w marketach

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie
    tylko do kupienia przez internet ale z twojej opini wyglada ze warto po
    nia siegnac az mi ślinka cieknie i chyba zaszyje sie wkuchni i upieke
    swoja babke

    OdpowiedzUsuń