niedziela, 26 października 2014

Majonez Kętrzyński Majonez czosnkowy- OPINIA

Dziś zaproszę was na opinię o majonezu czosnkowego firmy Majonez Kętrzyński.



Jedliście kiedyś taki? Ja wcześniej nie i znalazłam w nim zarówno wady jak i zalety.

Czy jest smaczny? I tak i nie. Tu zależy od gustu. Majonez ma smak intensywnie czosnkowy i nie każdemu on podejdzie. Mi nie podszedł, mąż nie może wyjść z zachwytu. Jest dość ostry, ma intensywny zapach.

Mąż zajada się nim z wszelkimi mięsami smażonymi i pieczonymi. Świetnie pasuje do golonki, schabu z piekarnika czy kotletów.

Jego konsystencja jest gęsta kremowa. Można nim smarować mięso, nawet grubą warstwą, nie spłynie.

Majonez polecam dla osób lubiących czosnek i ostre smaki. Będą się nim zachwycać.
Ocena idzie pod kubki smakowe męża dla którego majonez czosnkowy stanął na pierwszym miejscu listy zakupów J

Zalety:
·       Smak ostry, czosnkowy.
·       Kremowa, gęsta konsystencja.
·       Doskonale pasuje do mięs pieczonych czy smażonych.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Majonez Kętrzyński oraz na ich FB.

4 komentarze:

  1. Ja lubię czosnek-głównie sosy czosnkowe ale majonezu czosnkowego nie miałam okazji spróbować.Fajnie,że pasuje zarówno do kanapek jak i do mięsa.Z pewnością pasowałby również do kiełbasek z grilla.Ale niektórzy nie lubią czosnku ze względu na smak i zapach.Mnie w szczególności to nie przeszkadza.Lubię ostre i intensywne smaki ale oczywiście bez przesady.Chociaż mój mąż potrafi zjeść nawet sos chili...Myślę,że to produkt nr 1 i z chęcią go muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam czosnek i mój domowy sos czosnkowy. Więc muszę poszukać tego majonezu,ponieważ mój sos robię na bazie jogurtu naturalnego i właśnie majonezu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czosnek, uwielbiam robić mój tajemny dip czosnkowy, ale latem grill bez majonezu czosnkowego u nas się nie odbywa po prostu tak lubimy :) tylko ja jeszcze dodaję sobie albo szczypiorek albo koperek świeży z ogródka i taki wcinam z kiełbaską.Lubię też taki majonez do pizzy, no i u mnie to by było na tyle. Muszę spróbować tego, o którym piszesz bo ja lubię mocno czosnkowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za czosnkiem ale moj maz tak :)

    OdpowiedzUsuń