czwartek, 23 października 2014

Majonez Kętrzyński Majonez chrzanowy- OPINIA

Zapraszam was na opinię o majonezie chrzanowym jaki otrzymałam od firmy Majonez Kętrzyński.




Może jestem dziwna ale jakoś nigdy nie kusiło mnie na spróbowanie majonezów z dodatkami. Zawsze kupowałam standardowy i na dodatek tylko jednej firmy (Kielecki). Właśnie się przekonałam, że od teraz będę chętniej spoglądała na nowości.

Majonez ma lekko ostry smak. Można w nim bez problemu wyczuć chrzan ale jakby w bardzo łagodnej wersji (osobiście chrzan uważam za wypalacz jamy ustnej i nie sięgam po niego). Połączenie jest bardzo smaczne, doskonale komponuje się z schabowymi czy parówkami na ciepło (miałam jeszcze na kanapkach przetestować niestety okazało się, że znika w zaskakująco szybkim tempie).


Konsystencje ma dość gęstą, nie spływa z łyżeczki, można nim posmarować mięso czy kanapkę (chyba J ).



Jak dla mnie majonez chrzanowy ma tylko jedną wadę, za szybko znika J Polecam i to najlepiej zakup w większej ilości niż słoik, aby nie mieć niespodzianki jak ja (idę zrobić sobie kanapkę z nim a tu pusty słoiczek L ) J

Zalety:
·       Lekko ostry smak.
·       Gęsta, kremowa konsystencja.
·       Idealnie komponuje się z mięsem czy parówkami.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Majonez Kętrzyński oraz na jego FB.

8 komentarzy:

  1. nie przepadam za chrzanem , ale moż i warto spróbować :) po takiej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię chrzan i na pewno kupię słoiczek majonezu. Jak dla mnie powinni zrobić zielony majonez wasabi albo czerwony chilli. To dopiero byłby wypalacz jamy ustnej. Dziękuję Aniu za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie
    wyprobuje go bo chrzan lubie a w polaczeniu z majonezem musi byc
    superowy .uwielbiam kanapki z majonezem czasem sama mieszalam gń z
    chrznanem Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Majonez lubię,chrzan lubię ale takiego zestawienia jeszcze nie miałam okazji spróbować.Konsystencja jest gęsta,co bardzo mnie cieszy bo kiedyś kupowałam gotowe sosy do kanapek i dosłownie spływały z chleba.Czytałam o tym majonezie,że jeszcze dołożony jest smak
    czosnku.Jestem bardzo zaciekawiona jak on smakuje bo lubię takie dodatki do kanapek,jaj czy do potraw z grilla.Po takiej punktacji nie sposób nie spróbować tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować:) Uwielbiam potrawy z dodatkiem chrzanu,więc to coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa jak szybko znika:) choć ja w ogóle za majonezem nie przepadam, to kupiłabym dla męża, on lubi takie smakołykowe dodatki;) ja jadłam czosnkowy majonez, ale chrzanowego nie jadłam, z ato mój mąż pałaszował kiedyś. Ja zazwyczaj wybieram jogurt i z niego robie domowy dip bo ja to taka Zośka Samośka, ale dla mojego męża, który wyjeżdża w delegacje myślę, że przydałby się ten majonez:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam chrzan :) 13 lat temu jak jadłam mięso chętnie zajadałam go z kiełbaską białą a odkąd przestałam jeść kiełbaski to zajadam go z musztardą i jajecznicą :) Ale majonezu chrzanowego jeszcze nie jadłam, wiec chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń