sobota, 11 października 2014

DANA Biżuteria/Rękodzieło Kolczyki- OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać kolczyki które otrzymałam od DANA Biżuteria/Rękodzieło.


Kolczyki zrobione są z maleńkich, czarnych i srebrnych kuleczek, połączonych żyłką. Nawet sobie nie chcę wyobrażać ile pracy trzeba było w nie włożyć, ile staranności aby wyglądały tak pięknie.

Są zapinane na bigle angielskie, według mnie jest to stanowczo lepsze rozwiązanie niż zatyczki. Tego typu zapięcia nie robią ran na uszach, a także nie odpinają się, tak więc nie ma ryzyka ich zgubienia.


Na uszach kolczyki prezentują się pięknie. Doskonale posują na co dzień, jak i na „wielkie wyjście”.


Z swojej strony ogromnie polecam J

Zalety:
·       Starannie wykonane.
·       Zapięcie typu
·       Ślicznie wyglądają na uszach.
·       Nadają się na co dzień i na wielkie wyjścia.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę DANA Biżuteria/Rękodzieło gdzie znajdziecie wiele pięknych rzeczy zrobionych przez jej właścicielkę J

8 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki pasujące zarówno dla młodej panny jak i starszej kobietki:) Zapięcia i całość starannie wykonana.Skoro jest to rękodzieło to wielkie ukłony dla autorki takich pięknych kolczyków.Widać włożone w nie serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz biżuteria to moja pasja https://www.facebook.com/Dana.mal.bizuteria

      Usuń
  2. swietne
    kolczyki i super zapiecie ktore niepozwoli mi zgubic kolczykow ostatnio
    a to wkretni zgubilam a to kolczyk starannid wykonane i bardzo ladnie
    wygladaja w uszach kazdej kobiety ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają!:) Rewelacyjnie dobrane kolory i to najlepsze zapięcie:) nie ma problemu z noszeniem oraz zgubieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądają, bardzo ciekawe są. Ja osobiście nie potrafię takich zrobić niestety więc podziwiam:) i zapięcia angielskie zgadzam się, że są rewelacyjne:) Ja robiąc kolczyki kupiłam ilość hurtową zwykłych bigli, z czego 1 na 10 podczas zaciskania na kolczyku po prostu się rozpadał:/ angielskie są dużo lepsze i trwalsze. Sama żałuje, że wtedy nie wiedziałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetnie. Jednak mając na uwadze ich delikatność i wielkość zaleciłbym noszenie okazjonalne i na pewno nie dla dziecka. Kolorystyka ciemna rzuca się w oczy, choć chętnie zobaczyłbym je w innych barwach albo dwu kolorowe, czyli dwa kolory spiralnie oplatające każde ramię trójkąta.

    OdpowiedzUsuń
  6. zbyszku wejdz na stronke tam jest wiecej wzorow moze jakies ci sie spodobaja Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają :) Widać że starannie wykonane :) Super !

    OdpowiedzUsuń