środa, 24 września 2014

Zestaw do robienia bransoletek na rękę nie 57zł a 49zl - OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać zestaw do robienia bransoletek z gumek jaki otrzymałam od Zestaw do robienia bransoletek na rękę nie 57zł a 49zl.


Nie czarując was jest to hit ostatnich czasów, a przynajmniej u mnie każda dziewczynka, mała i duża, ma go albo jest pierwszy na liście prezentów.

Zestaw jaki otrzymałam składa się z krosa, 4 paczek gumeczek i szydełka. Kroso jest zrobione z grubego plastiku, jest lane, tak więc solidne i wytrzymałe. Szydełko jest spore, poręczne dla dziecka, z zatyczką.


Bransoletki można robić na dwa sposoby- za pomocą krosa, oraz na palcach.

Muszę przyznać, że rozpracowanie jak to się robi, zajęło nam sporo czasu i wymagało pomocy z Yutube. Najlepsze w tym jest to, że zrobienie bransoletki za pomocą krosa jest banalne J No cóż, wychodzi na to, że nie jesteśmy pojętni J

Gumeczki są dość grube, łatwo się rozciągają. Bransoletki jakie z nich powstają nie „rozsypują się”, są solidne i trwałe.


Zestaw do robienia bransoletek na rękę to godziny wspaniałej zabawy nie tylko dla dziecka. Same zalety, zero wad, z przyjemnością polecam J


A tu tworzenie nie tylko przez córkę.






A takie bransoletki nam powstały J



Zalety:
·       Mocne gumeczki.
·       Krosu z grubego, lanego plastiku.
·       Dość duże i poręczne szydełko.
·       Godziny wspaniałej zabawy nie tylko dla dziecka.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

8 komentarzy:

  1. Widzę,że to naprawdę super frajda dla całej rodzinki Widzę zaangażowanie całej rodziny.Cena nawet dość przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja
    nawet o takim fajnym zestawie niewiedzialam przyznam sie ze
    niespotkalam takich branzoletek ale mam synka wiec niezwracam uwagi na
    takie cuda .a tu i kolorki ladne i wykonanie EWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście, że ja mam synka, kurcze no jakby mi przyniosła córa gumki i kazała dłubać- to u mnie zero cierpliwości;p A tak na poważnie to ostatnio mówiłam o nich siostrze, a ta stwierdziła, ze nie tylko bransoletki by z nich zrobiła, ale spieła włosy małej, ciekawa jestem czy trzymałyby się na głowie takie gumeczki? Fajna zabawka dla dziewczynek, bo moga się i pobawic i pokazać jakieś ładne cudeńko na rączce, super rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymają się tego typu gumki - ale do cienkich włosów dziecka trzeba dużo razy zawijać i ciężko potem zdjąć bez włosów... ja mam synka i 2 córkę (za małe na razie na takie zabawki) ale synkowi bardzo się podoba... z moją niewielką pomocą zrobił bransoletkę dla córki i węża dla siebie - bo nie tylko bransoletki można robić i już planuje następne rzeczy... a ma 4,5 roku dopiero :D

      Usuń
  4. Widzę,że super zabawę miała nie tylko córeczka,ale cała rodzinka:) Chciałam,aby mój synek był dziewczynką:D Swoją drogą super sprawa te gumeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko dużo podróbek jest:( Kupując Loom trzeba zwracać uwagę na szydełko- to jest ok- podobnie w cool Rainbow Loom- i krosno- powinno mieć te niebieskie elementy, ponieważ dzięki nim można dołączać kolejne krosna i robić... szaliki;) Są jeszcze zestawy z okrągłym loom- to właśnie na nich jest robiona większość prezentowanych na FB cudeniek. Oryginalne są amerykańskie a podłużne- chińskie (serio).

    OdpowiedzUsuń
  6. poznałam w szpitalu dziewczynkę 7 letnią co cuda z nich robiła. Ja zrobiłam zaledwie jedna ale na palach a moi bracia robią j na widelcu

    OdpowiedzUsuń