piątek, 26 września 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „Wierszolandia”- OPINIA

Kolejną propozycją wydawnictwa Liwona, którą chciałabym Wam pokazać, jest książeczka pt.: „Wierszolandia”.


„Wierszolandia” to zbiór bajeczek w formie wierszyków, które bardzo przyjemnie się czyta. Są ciekawe, wpadają w ucho, moje dzieci słuchają je z ochotą.

Bajeczki zawierają morał, tak więc dziecko wynosi ze słuchania pożyteczne rzeczy. Przedstawię Wam bliżej pierwszy wierszyk. Opowiada on o sarence, która była straszną chwalipiętą. Wszystkim chwaliła się, że niczego się nie boi, że wilk jej nie straszny. Pewnego dnia wybrała się sama do lasu i jak się okazało - nawet motylek ją mocno wystraszył. Chciała wracać do stada, lecz zgubiła drogę. Rozpłakała się, a na pomoc przyfrunęła pliszka i pomogła jej wrócić do domu. Od tej pory sarenka już nie chwaliła się jaka to jest odważna.


W książeczce znajdziemy 14 bajek. Jest małego formatu, tak więc można ją zabrać wszędzie, gdzie trzeba znaleźć dziecku zajęcie.

Książeczkę zdobią piękne obrazki w żywych barwach.



Twarda okładka oraz klejenie i szycie sprawiają, że jest solidna i wytrzymała.

Książeczki Liwona są piękne i ciekawe, dzieci z przyjemnością ich słuchają oraz oglądają. Szczerze polecam.


Zalety:
·       Twarda oprawa.
·       Szyta i klejona.
·       Ciekawe obrazki w żywych kolorach.
·       Bajeczki pisane wierszem z morałem.
·       Mały format.
Wady:
BRAK
Moja opinii- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Liwona oraz na ich FB.

Książeczkę pt.: „Wierszolandia” znajdziecie TU

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne ilustracje;) Zawsze uwielbiałam jako dziecko książeczek w formie wierszyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczka "Wierszolandia" jest ciekawa.Niestety ja nie miałam okazji się z nią zapoznać ale z recenzji widzę,że jest warta uwagi.Twarda oprawa i solidne szycie jest dla mnie ważne gdyż o książki lubię dbać by później móc do nich wracać.Piękne obrazki na pewno dodają "barw" tej książeczce a wierszyki z morałem są pożyteczne dla szkrabów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ilustracje, na pewno zaciekawią każde dziecko, sama bym taką książeczkę chciała dla mojego smyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. latwy
    jezyk i barwne kolory zachecaja dziecko do korzystania z ksiazeczki moj
    synek niema jej i musze pomyslec nad zakupem bo lubi takie gdzie sa
    zwierzatka Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń