wtorek, 23 września 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „O rybaku i złotej rybce”- OPINIA

Kolejną książeczką wydawnictwa Liwona, jaką otrzymałam do testów, jest książeczka pt.: „O rybaku i złotej rybce”.


Książeczka ma nieduże rozmiary, tak więc można ją zabrać ze sobą poza dom. Jest doskonałym rozwiązaniem w miejscach, gdzie dziecko się nudzi, jak np. kolejka do lekarza.

Historię o rybaku i złotej rybce chyba każdy z nas zna. Piękna bajka z morałem, że chciwość nie popłaca.

Piękne, w żywych kolorach i ciekawe ilustracje zachęcają zarówno malucha, jak i starszaka do oglądania książeczki.


Książeczka ma twardą, solidną oprawkę. Jest zarówno szyta jak i klejona. To wszystko sprawia, że nie zniszczy się tak szybko.

Książeczka zawiera dużą liczbę dialogów, które są oznaczone rysunkami postaci. Bardzo fajny pomysł, ponieważ już dwulatek może uczestniczyć w czytaniu, a ze starszym dzieckiem (w wieku szkolnym) można czytać z podziałem na role.


Do książeczki dołączona jest płyta, na której bajkę czyta Ksawry Jasieński. Można ją dziecku odtworzyć i mieć chwilę wytchnienia. Starszemu dziecku natomiast pomoże w nauce czytania- może czytać razem z narratorem z płyty.



Jest to kolejna ciekawa i pięknie wydana książeczka wydawnictwa Liwona, którą z przyjemnością polecam małym czytelnikom.

Zalety:
·       Twarda oprawa.
·       Szyta i klejona.
·       Piękne ilustracje w żywych kolorach.
·       Dialogi oznaczone rysunkami.
·       Piękna historia z ważnym morałem.
·       Płyta z czytaną wersją bajki.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę wydawnictwa Liwona oraz ich FB

Bajkę pt.: „O rybaku i złotej rybce” znajdziecie TU.

7 komentarzy:

  1. nam
    tez przypadla do gustu ta ksiazeczka jest kolorowa i to moj syn lubi a
    ze jest szyta niemoze zniszczyc. ja czytam zmieniajac glos gdy jest inna
    rolaEWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  2. mój synek dopiero wchodzi w świat bajek ma dopiero 12 miesięcy ale jak troszeczkę podrośnie chętnie skorzystam i będę mu czytała tą bajeczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci są już dorosłe, więc książeczek dla dzieci już nie kupuję. Mam jednak jeszcze spory zbiór ciekawszych egzemplarzy, które zostawiłam na pamiątkę, może dla przyszłych wnuków ? :) Część też rozdałam wśród znajomych i rodziny. Książki zawsze były obecne w moim domu rodzinnym, a później w moim. Czytała mama, siostra, brat, mój mąż i dzieci, czytam i ja bardzo dużo, tylko już książki dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z moich ulubionych książeczek z dzieciństwa;) Piękne ma ilustracje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sprawa, że szyta i klejona, no i przede wszystkim wielki plus za rozmiary. Szczerze uwielbiam książki, ale te dla dzieci zazwyczaj są tak wielkie, że nigdzie mi się nie mieszczą i później je chowam w szafie, a przecież ładnie wyglądają na półce, no i żeby zabrać tez poręczniej małą niż wielką. Mój syn jak sa mało ciekawe obrazki niestety nie jest w ogóle zainteresowany słuchaniem, więc duży plus za żywa kolorystykę i za fajne obrazeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wątpienia książki z tej serii są bogato ilustrowane i nie lądują w kącie po jednym przeczytaniu,zaciekawia nawet starszaka,historia o złotej rybce to piękna bajka,najbardziej z lat dzieciństwa zapadła mi w pamięć zona Rybaka,tylko ten mój egzemplarz nie miał ilustracji:(Ciekawe jak moje dziecko opowie tą bajkę gdy mu ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa ,, A do tego jeszcze płyta w środku i zaznaczone dialogi . Uwielbiam takie książki . My mamy opowieść o złotej rybce ale w prostszej wersji. Myślę ,że ta spodobałaby się córce o wiele bardziej niż nasza

    OdpowiedzUsuń