środa, 10 września 2014

Wydawnictwo Liwona książeczka pt.: „Kopciuszek”- OPINIA

Kolejną pozycją wydawnictwa Liwona, jaką chciałabym Wam przedstawić jest książeczka pt.: „Kopciuszek”.


Bajka ponadczasowa, uwielbiana przeze mnie w dzieciństwie, teraz czytana razem z córką. Chyba każdy z nas zna historię Kopciuszka, jej złych sióstr i macochy. Bajka ukazująca, że warto być dobrym, że źli ludzie zawsze zostają ukarani. Wiele wzruszających chwil i cudowny „happy end”.


Książeczka zawiera sporo dialogów, które są oznaczone rysunkami postaci. Bardzo mi się to spodobało, ponieważ nawet mniejsze dziecko może uczestniczyć w czytaniu.



Jej oprawa jest twarda, gruba i solidna. Jest zarówno klejona, jak i szyta. To wszystko sprawia, że książeczka nie zniczy się w szybkim tempie.


Rozmiar „kieszonkowy” pozwoli nam ją zabrać w miejsca takie jak lekarz czy pociąg. Tym sposobem dziecko zamiast nudzić się, a co za tym idzie szukać sobie zajęcia, nie zawsze w grzecznej formie posłucha bajki czy poogląda obrazki. Czas szybciej zleci i obejdzie się bez „jojczenia” w stylu „mamo długo jeszcze?”. J

Do książeczki dołączona jest płyta, na której Ksawery Jasieński jest narratorem „Kopciuszka”. Poza tym całość skomponowana jest jako słuchowisko, w którym oprócz podziału na role - są przepiękne piosenki. Jest to doskonałe wyjście, gdy musimy coś zrobić. Puszczamy płytę, dziecko słucha i ogląda obrazki, a my mamy chwilę „dla siebie”.



Bardzo ładne wydanie znanej bajki, które z przyjemnością polecam.


Zalety:
·       Dialogi z rysunkami.
·       Ładne, w żywych kolorach obrazki.
·       Dołączony audiobook.
·       Nieduża wielkość.
·       Twarda oprawa.
·       Szyta i klejona.
Wady:
Brak.
Moja opinia- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na ich FB
Książkę pt.: „Kopciuszek” znajdziecie TU

5 komentarzy:

  1. ciesze
    sie ze tobie tez sie podoba ksiazeczka u nas zagoscila jakis czas temu
    naprawde jest ladna i kolorowa warto bylo wrocic do niej i to nieraz moj
    synek lubi jak mu ja czytam Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie ilustrowana:) To także moja ulubiona bajka z dzieciństwa:) Super pomysł z odgrywaniem ról:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście lubię "Kopciuszka" choć chyba bardziej podobała mi się "Piękna i bestia". Za to moi synkowie bardziej wolą Bambiego niż takie - jak to oni mówią - babskie bajki :) Więc ku mojemu niezadowoleniu, takie "babskie " bajki nie za często czytamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Któż nie chciał być Kopciuszkiem,ja chciałam!!!Mama czytała mi tą bajkę a teraz ja czytam ją swojej córce.Ta książka jest rewelacyjna,dialogi plus rysunki,duże litery,Za jakiś czas córa mi przeczyta tą książeczkę.Szata graficzna prześliczna.Marzymy wraz z tą książeczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ilustrowana książeczka, widzę duże litery także idealna dla starszego dziecka do czytania

    OdpowiedzUsuń