sobota, 6 września 2014

TuTu czapki, czapka z daszkiem dla dziewczynki- OPINIA.

Co prawda lato prawie za nami, ale jeszcze trochę ciepłych dni będzie (mam nadzieję), tak więc chciałam wam zaprezentować czapeczkę z daszkiem TUTU czapki.


Zacznę recenzję od tego, co najbardziej mi się w niej spodobało czyli daszka. Jest dużo mniejszy niż w standardowych czapkach tego typu, co sprawia, że czapeczka jest bardzo ładna i dziewczęca.

Materiał z jakiego jest zrobiona jest delikatny i przyjemny w dotyku, a także przewiewny co rewelacyjnie sprawdza się podczas upałów. Różowy kolor, białe wykończenia, wyszywane róże i jak to mówi moja córka ”świecidełka”, nadają jej niezwykłej elegancji. Można ją nosić do każdego stroju, zgra się zarówno z podwórkowymi dresami jak i elegancką sukienką.


Regulowana szerokość jest doskonałym rozwiązaniem, czapeczka posłuży znacznie dłużej.


Jej jakość jest bardzo dobra. Co prawda nie odważyłam się jej wyprać w pralce, ale prana była wiele razy ręcznie przy pomocy szczoteczki. Kolor nie zblakł, dżety nie odpadły, a z haftowanych róż nie „ciągną” się nitki.

Czapeczka jest śliczna i doskonale chroni główkę dziecka przed słoneczkiem J Szczerze polecam.


Zalety:
·       Do dresów i sukieneczki.
·       Regulowana szerokość.
·       Zgrabny daszek.
·       Dżety nie odpadają, kolor nie blaknie, a z haftowanych części nie wydostają się nitki.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TuTu i TuTu czapkioraz ich FB.

7 komentarzy:

  1. milo
    sie czyta tak dobre opinie super wykonczenie czapeczki i odpowiedni
    daszek ktory chron glowke dziecka. kolor i czapeczka godna malej
    panienki Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda na Amelce:) Różyczki są piękne i dodają uroku czapeczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy oglądam takie dziewczęce cudeńka, aż mi żal, że nie mam córki :) Ale czapeczka jest naprawdę godna małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczka super, no i córcia ślicznie wygląda:) A przede wszystkim super że ten daszek jest mniejszy, bo mnie to denerwuje zawsze w czapkach z daszkiem, nadal nie rozumiem po co taki długi daszek. No i dobra wiadomość, że nie odpadają dżety czyli same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim domu chyba nie będę w stanie zliczyć ile jest czapek z daszkiem, ale na pewno cała masa. Ja za to bardzo lubię zakładać kapelusze myśliwskie https://hatfactory.pl/35-mysliwskie i jestem przekonany, że taka forma nakrycia głowy pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń