piątek, 12 września 2014

TUTU czapki, Apaszki- OPINIA

Dziś chciałabym was zaprosić na kolejną odsłonę TUTU czapki, tym razem będą to dziecięce apaszki.



Apaszki są mięciutkie i cieniutkie. Doskonałe na cieplutką jesień, gdy słoneczko świeci jedna lepiej aby szyjka dziecka była okryta.

Ich jakość jest bardzo dobra. Prałam je wielokrotnie w pralce, żadne prujące nitki nie powstały, a kolory wyglądają dokładnie tak jak gdy były nowe.

Apaszki wiążemy z tyłu, trochę brakuje mi jakiejś rzepy czy innego zapięcia. Nie mniej układają się bardzo ładnie, nigdzie nie odstają, tak więc nie uważam tego za jakąś mega wadę.


Będę mało skromna i stwierdzę, że moje dzieciaki wyglądają w nich uroczo. Szczerze polecam J



Zalety:
·       Ładne wzory.
·       Nie tracą kolorów.
·       Ładnie się układają.
·       Można prać w pralce i prasować.
Wady:
Trochę brak zapięcia np. rzepy z tyłu.
Moja ocena- 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę TuTusklep oraz fb.

5 komentarzy:

  1. z checia zapoznalam sie z recenzja bo poszukuje dla synka apaszki na jesienne dnia a ta wydaje sie idealnaEWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Twoje maluchy w nich wyglądają;) Super te apaszki są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak
    dla mnie niemvsi byc zapiecia wole jak syn ma zawiazana .apaszki
    wygladaja ciekawie ciekawe czy znajde jakas zielona bo na taka
    polujeEWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cos o rzepach wiem, te wiązane chustki to jednak nie dla mnie niestety, bo mój Filip jak się ubieramy to nawet bez majtek by wyszedł;) a co dopiero go namówić żeby spokojnie stał i dał zawiązać apaszkę, u nas jedynie na rzep, albo ostatnio na zatrzask apaszki. Ale apaszeczki sa śliczne i świetnie dzieciaczki w nich wyglądają. Myślę, że taka apaszka nadaje się też w słoneczny dzień śmiało na głowę dziecka, można z niej zrobić tez opaskę tak modne ostatnio wśród dziewczynek. Tego z apaski na rzep się nie zrobi, także na pewno plusów ma więcej tego typu apaszeczka. U nas apaszka ma tez funkcję śliniaka, bo dopóki zęby ida to i śliny jest dużo, a pogode ostatnio mamy, jaką mamy więc nie chcę przeziębień itp, a tak apaszeczkę wypiore i mam na kolejne dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała wiązane chustki okropnie mnie denerwowały tak więc rzeczywiście jest to mala wada. ja ostatnio kupilam prześliczne trzy chustki dla córci mojej przyjaciółki to miały bardzo fajne, wygodne i nie rozpinające się guziczki :) a tak poza tym córka ma wlosy jak prawdziwa modelka :)

    OdpowiedzUsuń