niedziela, 28 września 2014

Eukaliptusowy.pl Olejek Eukaliptusowy- OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać Bygum Blue Mallee Eucalyptus Oil 10 ml 100% naturalny olejek eukaliptusowy który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Eukaliptusowy.pl


Olejek jest wielofunkcyjny, co mi bardzo odpowiada. Niewielką buteleczkę mogę zmieścić wszędzie, nie graci mojej małej łazienki.

Pierwsze testowanie odbyło się w WC. Parę kropli użyłam do czyszczenia toalety i efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Stała się czysta, a śliczny zapach utrzymywał się bardzo długo, mimo wielokrotnego spłukiwania wody.

Pewnego dnia córka wróciła z szkoły z błotem wtartym w rajtuzy na kolanach. Byłam pewna, że do wyrzucenia, ponieważ przejechała po ziemi kilka centymetrów i jeszcze nigdy takiego brudu nie udało mi się doprać. Postanowiłam je jednak zaprać szarym mydłem (pierwsza warstwa błota zeszła), a następnie zalać na noc olejkiem. Rano ponownie wyprała, a po błocie nie zostało najmniejszego śladu.

Olejku także używałam do mycia podłóg. Nie jestem w stanie powiedzieć czy zniknęły bakterię, tego niestety nie widać J Jestem natomiast w stanie powiedzieć, że umyły się doskonale, w całym mieszkaniu unosił się śliczny zapach, a podłoga nie stała się śliska, co dla mnie jest bardzo ważne z powodu wciąż biegającego synka.

Znalazłam jeszcze jedno zastosowanie olejku. Pamiętacie opinię o farbie i smród na własnych którego nie mogłam się pozbyć? Do szamponu dolałam 2 kropelki olejku, a po spłukaniu zamiast smrodu mam cudowny zapach który utrzymuje się już parę dni J

Jak widzicie znalazłam kilka zastosowań. Olejek ma same zalety, a zero wad. Dla mnie okazał się wspaniałym produktem który zagości na stałe w domu. Z przyjemnością poleca.

Zalety:
·       Niewielkie opakowanie.
·       Dopiera błoto.
·       Doskonały do mycia podług.
·       Zabija zapach farby do włosów.
·       Do czyszczenia toalety.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Eukaliptusowy.pl oraz na ich FB

Olejek znajdziecie TU 

5 komentarzy:

  1. Przydałoby się takie cacuszko eukaliptusowe:) Uniwersalne rzeczy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. o
    jakas nowosc rewelka ciekawe czy z plamamipo owocach sobie da rade z
    tego co piszesz ma wiele zastosowan co jest bardzo przydatne w domu tez
    bedzie trzeba go nabycEwelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra, i za taką cene to się opłaca. Skoro jest tak jak mówisz, że wystarczy dodać kilka kropelek to rzeczywiście super. Pewnie stacza a starcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego ci wiem olejek eukaliptusowy jest dobry na inhalacje na katar.Ale o takich jego właściwościach i zastosowaniach jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten olejek jest boski, już mi nie jeden raz uratował pupę ;) serio. Uwielbiam go, bo sprzatam i wiem że nareszcie będzie przyjemnie pachnieć, do tego nigdy nie ma smug, zacieków, no i jest taki wydajny:) same jego plusy znajduję

    OdpowiedzUsuń