sobota, 20 września 2014

Art Dash bransoletka- OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać bransoletkę jaką otrzymałam w ramach współpracy z Art Dash.


Zacznę od ogromnej staranności z jaką została bransoletka wykonana. Każdy jej milimetr jest idealnie dopracowany. Podejrzewam, że właśnie w tym tkwi tajemnica jej trwałości. Po raz kolejny mój kochany synek dorwał w swoje rączki to co nie trzeba (i pewnie jeszcze nie raz dorwie). Nie mam pojęcia ile czasu ją miał, ale złapany został na próbie jej rozerwania. Próba nieudana, bransoletka cała, a mama w szoku bo siło trochę ten mój dwulatek ma.

Nie będę wam opisywać wyglądu, każdy z nas ma inny gust tak więc sami oceńcie czy wam się podoba, dla mnie małe cudo.






Osobiście jestem zachwycona i bardzo polecam J

Zalety:
·       Staranność wykonania.
·       Trwałość.
·       Dla mnie śliczna J
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Art Dash.

4 komentarze:

  1. ciekawy
    jest wzor tej branzoletki z doswiadczenia wiem ze dzieci lubia takie
    cudenka a jest wytrzymala wiec dziecko niema szans jej zniszczyc Ewelina
    tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli lubisz takie cudeńka to polecam również stronę https://www.facebook.com/pages/My-passion-my-love/238703546300990?fref=ts
    same piękności i w, moim zdaniem, niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak dla mnie bomba, lubię takie pastelowe kolory:) No i odetchnęłam z ulgą uff nie rozerwał maly Łobuziak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja tez czuje ulge czytajac bo mam w domu malego lobuza ktory lubi psuc wiele mamie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń